Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Saltakatten

Mailbox App - Ingen push eller synk

Rekommendera Poster

Nyligen har Mailbox på min telefon slutat pusha eller synka. Har ett Gmail och ett iCloud-konto. Det har hänt nyligen och jag är lite osäker när detta skedde exakt. Jag har nyligen köpt en ny iPhone och jag har nyligen uppdaterat till iOS 8.0.2, så jag vet inte vad som är orsaken exakt.

 

Som jag har förstått så stöds inte push för Gmail på iOS? Inte om man inte haft det sedan tidigare i alla fall. Och att det bryts om man byter telefon. Men är inte säker på detta. Men nu fungerar inte push för iCloud heller och "hämta var15 min", verkar inte fungera för varken Gmail och iCloud för mig heller.

 

Någon som har samma problem? Är detta på Mailbox bord eller Apples bord? Eller är det något jag ska göra på telefonen?

 

I slutändan bör väl push fungera för iCloud åtminstone? Och "hämta var 15 min" för Gmail?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Logga ur kontona och sedan logga in igen... det brukar lösa olika problem med sådana konton. Eftersom det är IMAP-konton så finns brev, kontakter, kalendrar etc lagrade på servrarna och du får tillbaks dem när du loggar in igen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det löste sig faktiskt när Mailbox uppdaterades. Har stött ett annat problem istället. Jag kan inte logga in på mitt iCloud-konto i Mailbox sen jag skaffade två stegs verifikation till mitt Apple-ID. Kanske också bara är en uppdatering bort.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...