Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

TV4 app på gång till ATV


iMartin

Rekommendera Poster

Såg när jag uppdaterade tv4play appen i ipaden så står "i väntan på att vi inför våra kanaler direkt i vår Apple TV app..."

post-653-0-40567500-1412436112_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan väl kvitta! skit-kanal ändå som ändå är sönderkörd med all reklam!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funnits sen februari :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bengtssonmathias

TV4Play har funnits till ATV sedan i februari, om det är det du menar. Likaså finns SVT-play där. Båda hittas dock längst ner under alla värdelösa amerikanska tjänster, så inte helt lätt att hitta dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TV4Play har funnits till ATV sedan i februari, om det är det du menar. Likaså finns SVT-play där. Båda hittas dock längst ner under alla värdelösa amerikanska tjänster, så inte helt lätt att hitta dem.

Hos mig ligger de på översta raden. Först Netflix sedan TV4 följt av SVT......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bengtssonmathias

Hos mig ligger de på översta raden. Först Netflix sedan TV4 följt av SVT......

Lustigt, jag var tvungen att flytta dem manuellt. Men å andra sidan hade jag ändrat i "standard-ordningen" sedan innan, så kanske var därför.

 

En annan ny sak som jag upptäckt är att man via inställningar numera kan inaktivera de appar man inte vill ha synliga, för den som är intresserad av detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, jag äger ju ingen apple tv än, väntar på att den ska bli värd pengarna...lät ju på deras beskrivning som att det inte finns möjlighet att streama deras innehål via apple tv i dagsläget. Men det verkar redan finnas det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...