Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Mac(ar):" – vad är det?


Alix

Rekommendera Poster

Så, nu heter fältet Appleprylar.

Tack! :yeahbaby:

 

(Edit: Tänk att något så enkelt ändå kan göras till något svårt.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå din egen info, använder du din iBook G3 300 fortfarande? Bara nyfiken. :)

Den ligger på hedersplats och jag startar den ibland. :bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upptäckte att ett inlägg jag nyss gjorde här togs bort. Varför?

För att du citerade mitt inlägg som jag tog bort och upptäckte sen att du hann citera det. Mitt inlägg var dåligt. Men jag kan lägga tillbaka det om du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den ligger på hedersplats och jag startar den ibland. :bultandehjarta:

:yeahbaby:

 

För att du citerade mitt inlägg som jag tog bort och upptäckte sen att du hann citera det. Mitt inlägg var dåligt. Men jag kan lägga tillbaka det om du vill.

Nej, det är lugnt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv tycker jag att information som vart man bor, i alla fall närmaste "större" ort, vad man har för dator, iEnhet osv är bra. Dels vet man ungefär vart i landet personen bor, så man t ex kan hänvisa till Apple Store om det finns i närheten osv. Datormodellen, då som minst en iMac som exempel hjälper mig att veta vad det är för hårdvara det gäller.

 

Just därför att oftast är informationen så bristfällig i inläggen som skrivs. Personligen anser jag att flera av de fälten skulle vara obligatoriska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv tycker jag att information som vart man bor, i alla fall närmaste "större" ort, vad man har för dator, iEnhet osv är bra. Dels vet man ungefär vart i landet personen bor, så man t ex kan hänvisa till Apple Store om det finns i närheten osv. Datormodellen, då som minst en iMac som exempel hjälper mig att veta vad det är för hårdvara det gäller.

 

Just därför att oftast är informationen så bristfällig i inläggen som skrivs. Personligen anser jag att flera av de fälten skulle vara obligatoriska.

När man startar en tråd i Macar så vore det lämpligt att man exponerades ordentligt för ett meddelande som tydligt meddelar att viss nämnd information bör finnas i trådstarten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man startar en tråd i Macar så vore det lämpligt att man exponerades ordentligt för ett meddelande som tydligt meddelar att viss nämnd information bör finnas i trådstarten.

Tror vi haft uppe ämnet innan. Jag skulle gärna sen en (typ) supportmall, man fick fylla i. Många är riktigt dåliga på att beskriva vilken dator det gäller, så de som hjälper till med lösningen få ibland själva sitta och vara detektiv först. Lite så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror vi haft uppe ämnet innan. Jag skulle gärna sen en (typ) supportmall, man fick fylla i. Många är riktigt dåliga på att beskriva vilken dator det gäller, så de som hjälper till med lösningen få ibland själva sitta och vara detektiv först. Lite så...

DEN STARTAR INTE LÄNGRE!, placerat i Allmänt om Mac, som är bland det första man ser.

 

Följt av

Min Mac Pro startar inte längre!!!

 

Någon frågar

Vilken version/modell har du och vilken version av OS X kör du?

 

Svar

Helt ny retina med 16 GB ram osv.....

 

Någon annan svarar, med citat av senaste inlägget

??? En Mac Pro, sa du, *lite instruktoioner* ange modellbeteckning, tack.

 

Svar

På artongen står det XXX

 

Kommentar, även trådens sista inlägg.

Du har alltså en Macbook Pro, den där vita sladden som ligger i kartongen, har du testat att koppla in den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...