Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"iPhone 5 Battery Replacement Program"


davidredjoy

Rekommendera Poster

Äntligen! För alla oss som har/haft en iPhone 5 med ett defekt batteri - praise the lord (Apple) - they have heard our prayers... ;)

 

https://ssl.apple.com/se/support/iphone5-battery/

 

(Hittad på http://9to5mac.com/2014/08/22/apple-finds-some-iphone-5-units-have-battery-problems-opens-replacement-program/)

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tydligen gäller det bara en minoritet :oroligoledsen:

Vi andra med samma problem, ska man vänta o se om de utökar programmet eller bita i det sura äpplet och bekosta batteribytet själv?

:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tydligen gäller det bara en minoritet :oroligoledsen:

Vi andra med samma problem, ska man vänta o se om de utökar programmet eller bita i det sura äpplet och bekosta batteribytet själv?

:cry:

 

Vad har du för batteri problem då om det inte ingår för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ska man skriva IMEI-numret (som står på baksidan av telefonen) minus sista siffran som serienummer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, serienumret finns under Inställningar / Allmänt / Om

 

//A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Men om man, som jag, inte får igång sin telefon. Hur får man då fram serienumret?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Woho, var inne på Apple Store i Malmö idag och fick nytt batteri! Tog 1timme bara och gjordes av deras egna tekniker "back stage" så att säga :P ...redan märkt stor skillnad- då den inte dött än :D haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jocke_med_kniven

Omg!

Jag är inte ensam!!!

Jag trodde på allvar att det bara var jag som hade ett sjukt dåligt batteri i min iPhone 5

Alla mina vänner skryter om hur bra batteritid deras iPhones har.

Såg att jag tillhör programmet :bultandehjarta:

En vanlig dag laddar jag fullt under natten, laddar mer på lunchen och sen när jag tar pendeltåget hem måste jag ladda på tåget om jag vill kunna använda den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...