Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dyr Panther släpps i december


Pocahontas

Rekommendera Poster

Faxprogram var det visst med, kan nog kosta 250:-, vad är det mer som är prisvärt?

Det finns väl ingen som faxar nuförtiden?

 

 

http://www.apple.com/macosx/newfeatures/

Jo, på jobbet får jag göra det, fattigmansscanna.

Företag kör allt med fax ännu, slog väl inte så bra hemma i stugorna då folk inte visste

om det ringde eller var fax som kom in.

 

Hemma kan man ju scanna in sina bilder eller vad det nu är man vill skicka och sända det i mail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Macfixits sida idag klipper jag ut detta priset för Panther.

 

Orders placed on the online Apple Store will get "evening delivery on October 24." The price will be US$129 for a single license,

 

Var ju ett betydligt förmånligare pris

men det gäller nog bara i USA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu tror jag bestämt det blir Panther den 24 denna månad  :D

 

Macotekets butik har nämligen kvällsöppet just den 24e. Gissar på Panther-event.

Låter lite väl fantastikskt...

Om det överhuvudtaget kommer till Sverige denna månad

borde det väl stå på Apple Store Veckan innan

 

Jag tror fortfarande att det är December månad som är release datum

för Panther

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Låter lite väl fantastikskt...

Om det överhuvudtaget kommer till Sverige denna månad

borde det väl stå på Apple Store Veckan innan

 

Jag tror fortfarande att det är December månad som är release datum

för Panther

:D:D:D

 

"Panther släpps den 24e oktober"

 

http://www.apple.se

 

http://www.apple.com

 

Övertygad? :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte Apples strategi med benämningarna. Inte var det någon som direkt gjorde på sig av upphetsning när 8.5 blev 8.6 eller när 9.1 blev 9.2... Däremot pratades det en del när steget togs från 8.x till 9. Men nu är det nästan hysteri när man går från 10.2.8 till 10.3..."Panter kommer! Ojojoj! Ny världrevolution!!!" Har jag missat nå´t eller? :blink: Är det för att kunna ta ordetligt betalt för buggfixen som man målar om den och ger den ett jättehäftigt namn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår inte Apples strategi med benämningarna. Inte var det någon som direkt gjorde på sig av upphetsning när 8.5 blev 8.6 eller när 9.1 blev 9.2...  Däremot pratades det en del när steget togs från 8.x till 9. Men nu är det nästan hysteri när man går från 10.2.8 till 10.3..."Panter kommer! Ojojoj! Ny världrevolution!!!" Har jag missat nå´t eller?  :blink: Är det för att kunna ta ordetligt betalt för buggfixen som man målar om den och ger den ett jättehäftigt namn?

Du verkar ju fatta det galant - på så sätt kränger de ju fler licenser :)

 

Fast egentligen är det väl ganska logiskt. Steget från 10.1-10.3 är nog lika stort om inte större än från system 7-9. Frågan är väl om OS X 11.0 kommer, eller om det blir annan benämning innan dess…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är väl om OS X 11.0 kommer, eller om det blir annan benämning innan dess…

Det borde bli OSXI, sen kan vi jämföra "SevenEleven". :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer att i dagarna börja med OS X. Utfärdar en forumvarning på OS X avdelningen... :rolleyes: Det antyds att ju högre OS X nummer det är ju bättre och snabbare går den på gamla maskiner, eller har jag fattat fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågan är väl om OS X 11.0 kommer, eller om det blir annan benämning innan dess…

Det borde bli OSXI, sen kan vi jämföra "SevenEleven". :D

Hellre det än "Working 9 to 5"....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...