Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Trådlöst apple tangentbord USB ingång för tex BankID.


Lello

Rekommendera Poster

Sitter och funderar fram och tillbaka när det gäller att köpa ny dator.

 

Om jag köper en Mac mini hur blir det men tex inloggning med BankID som behöver en USB sladd till dosan och BankID kortet. Drömmen vore om man kunde köra in USB sladden från dosan i det trådlösa tangentborden och slippa böka med den i Mac minin..... Någon som har koll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man stoppar i den i mac minin helt enkelt. eller hur menar du? det finns ju usb-portar i den. eller så kan du köpa ett tangentbord med usbport på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man stoppar i den i mac minin helt enkelt. eller hur menar du? det finns ju usb-portar i den. eller så kan du köpa ett tangentbord med usbport på.

Det jag menar är om man kan slippa stoppa in den i minin utan istället stoppa i den i en USB port på det trådlösa appletangentbordet, då minin kommer stå otillgänglig så vore det praktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skaffa mobilt Bank-Id?

Har det men det är inte alltid det funkar överallt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag menar är om man kan slippa stoppa in den i minin utan istället stoppa i den i en USB port på det trådlösa appletangentbordet, då minin kommer stå otillgänglig så vore det praktiskt.

Då köper man en USB-förlängningskabel, så blir det lättillgängligt. Finns upp till 10 meter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då köper man en USB-förlängningskabel, så blir det lättillgängligt. Finns upp till 10 meter.

Sant ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Batteriet i ditt tangentbord skulle enbart räcka timmar och inte månader om det ska uppfylla USB-specen så därför ingen USB på tangentbordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...