Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Zatacka Online - "Achtung die kurve" liknande spel för iPhone


KarlEklund

Rekommendera Poster

Hallå!

 

De senaste sju månaderna har jag arbetat på spelet "Zatacka Online". För er som inte spelat ett liknande spel förut på PC är det ett multiplayer spel där spelet går ut på att inte krocka i de andra "maskarna". Det är ganska svårt att förklara i ord så jag har gjort en trailer för att visa lite vad spelet går ut på.

 

 

Screenshots

1488248e1f0b86a89ee8bfff10ca2c26-640x113
e0fb7a1fe2de07a78812a37d6c6a23f1-640x113
online.png
3db4700694a98e9c7e42698b7a1d827b-640x113

Game Features (Engelsk)
• Compete online with people from all around the world with Game Center!
• Climb ratings and show who's best!
• Show off your achievements with five obtainable ranks; Bronze, Silver, Gold, Platinum and Diamond!
• Play local multiplayer on one screen or against your friends devices using WIFI or bluetooth!
• Fully customizable gameplay settings. Custom colors, speed, power-ups and much more!
• Sharpen your skills, challenge yourself or try reach the top of the leaderboard in singleplayer mode!
• Unique power-ups making life easier for you or harder for your opponent: Traverse through walls, become a retro snake, swap position and much much more!
• Game Center achievements with rewards and leaderboards!
• iPhone 5 widescreen support with simple onscreen controls optimized for giving a fullscreen gameplay experience!
• Five different play modes!
• Fast-paced gameplay!
• Endless fun together with your friends or yourself!

iTunes link: https://itunes.apple.com/us/app/zatacka-online/id898553383?l=sv&ls=1&mt=8

Twitter: @ZatackaOnline

Jag skulle vara väldigt tacksam om ni skulle kunna ladda ner min app och kanske ta din tid om att skriva om spelet i Appstore eller här på forumet. Det skulle hjälpa mig väldigt mycket smile.gif

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...