RickyBoy Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 Hej Mitt tangentbord och styrplatta har slutat att fungera på min macbook. Fungerade bra dagen innan. slutade bara att fungera. Har installerat om macbooken men fungerar fortfarande inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 Har du testat med ett externt tangentbord? Har du gjort en säker start? Har du kört skivkontroll och reparerat behörigheterna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickyBoy Posted June 25, 2014 Author Share Posted June 25, 2014 Har du testat med ett externt tangentbord? Har du gjort en säker start? Har du kört skivkontroll och reparerat behörigheterna? 1: ja 2: Nej. Hur gör jag en säker start ? 3: Nej. Hur gör jag det ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeric Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 2: Nej. Hur gör jag en säker start ? 3: Nej. Hur gör jag det ? http://support.apple.com/kb/HT1455 Öpnna diskvertyget i Program->Verktyg. Där kan du kontrollera diskar, rättigheter på systemet osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.