Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPod Touch 5G - Kamera (ny)


motlut

Rekommendera Poster

Efter mycket om och men försöker vi igen (Moderator får gärna stänga förra tråden med samma namn. Ber så hjärtligt om ursäkt för krångel! :P )

Hej! Jag funderar på att köpa en iPod Touch 5G. Såklart har jag kollat runt lite på nätet efter recensioner och liknande (framförallt angående kameran) och hittat en stor del olika åsikter. Vissa jämför kameran med iPhone 4, medan vissa menar att den är mer lik 5ans. Så nu tänkte jag kolla om ni som äger en iPod kunde hjälpa mig få lite klarhet i hur kameran egentligen är på iPoden.

Jag fotar ganska mycket, och en av anledningarna till att jag funderar på att köpa en iPod är att jag vill ha med mig en enhet som jag kan ha överallt och fota med. Jag har en systemkamera som jag flitigt använder, men ibland finns inte möjliheten att ha med en kamera, och då vill jag ha en kamera i fickan som tar hyffsade bilder.

Har tidigare haft en iPhone 4s, som jag var nöjd med kameran på.

Så för att sammanfatta; skulle ni iPod-ägare kunna berätta lite hur ni tycker kameran är, och vilken iPhone skulle ni helst jämföra den med? Ni får hemst gärna bifoga lite bilder ni knäppt med iPoden om det går! Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...