Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

anvanda t-mobile pre paid i sverige, kan inte skicka sms men kunde det


iamdoe

Rekommendera Poster

halla

 

jag kopte min iphone 4s i usa, och anvander ett tmobile pre paid card. funkar fint.. har aven anvant telefonen och tmobile sim kortet i australien och i sverige. inga problem alls.

 

nu ar jag hemma i sverige igen, och av nan anledning sa kan jag inte skicka sms eller ringa ut, daremot sa kan jag ta emot samtal och sms. det visar att jag har nast intill full tackning.

 

jag kan skicka imessage sa klart, men da far dem jag skickar sms till fran min email, vilket jag tycker ar himla irriterande. jag vill ju att folk ska fa sms fran mitt nummer. nar jag forsoker andra i installningar sa ar mitt nummer ljusgratt och kan alltsa inte valja det alternativet. hur kan jag andra detta???

 

jag har aven varit i kontakt med t-mobile, och dem sager att det ska funka att smsa och ringa, vilket det har gjort forut. sa jag tankte att det kanske har nagot med installningarna pa telefonen att gora och inte mitt pre paid card. kan det vara sa? hur loser jag det i sanna fall? jag anvander sa klart +46 till sverige och +1 till usa. har minuter att ringa for sa det kan inte vara det. jag har inte uppdaterat telefonen, utan anvander fortfarande 6.1.3... kan det ha nagot med saken att gora?

 

skulle bli tokglad om nan kan hjalpa mig

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...