Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Låst sig vid uppdatering av iTunes


Orfeus

Rekommendera Poster

Idag ville min MacBook PRO från 2011 uppdatera iTunes. Den installerade en bit och ville sedan starta om och fortsatte att installera under uppstarten. Dock har den fastnat där.

Allt som syns på skärmen är en liten ruta där det står Installerar programuppdatering och en sån där mätare som visar hur långt uppdateringen kommit. Det är bara någon millimeter kvar och så har det varit över en timma nu. Det rullar dock i den blå färgen och pilen funkar så datorn lever ju, men som sagt den verkar inte vilja slutföra uppdateringen.

 

Hur gör jag nu? Är det bara att starta om och göra ett nytt försök med att installera iTubes?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt den gå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret

 

Hur länge då? När ska jag ge upp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det 6 timmar den har stått och tuggat på samma ställe, så nu ger jag upp. Jag behöver datorn. Är det något jag ska tänka på när jag stänger av den eller startar upp den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det 6 timmar den har stått och tuggat på samma ställe, så nu ger jag upp. Jag behöver datorn. Är det något jag ska tänka på när jag stänger av den eller startar upp den?

 

Vad menar du? Tänka positiva tankar kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, I will. Nej, jag bara tänkte om det är något särskilt, typ säkert läge eller what ever som är viktigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, tack för svaren :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...