Båthen Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Hur gör jag enklast för att föra över mina bilder som jag har på min imac till min macair? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lappen71 Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Extern hårddisk eller ett stort usb minne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dia2 Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Om du saknar usbminne/externhårddisk så kan du använda AirDrop. Dock tar det betydligt längre tid om du har många bilder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeric Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Sätt upp ett nätverk och för över de den väge, alt med en FireWire-kabel - starta ena i Target mode (eg. starta med T nertryckt). Då blir datorn som en enda stor extern disk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dia2 Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Sätt upp ett nätverk och för över de den väge, alt med en FireWire-kabel - starta ena i Target mode (eg. starta med T nertryckt). Då blir datorn som en enda stor extern disk. Air har väl inte firewire Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.