Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Anteckningar. App


headchef1

Rekommendera Poster

Har av misstag lyckats ta bort alla mina 200 anteckningar på min macbook och i samma stund försvann dom på min iMac samt iphone.

Väldigt frustrerande. Försökte med Time machine att återställa men inga anteckningar helt blankt. Försökte då återställa min iphone i itunes och det lyckades så att jag kunde se alla mina anteckningar men efter fem min var dom borta igen, gjorde om försöket flera gånger men dom försvann hela tiden. Hjälp mig att lösa problemet någon så blir jag så lycklig och bjuder på god mat om ni har vägarna förbi.

//Christian

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försvinner de även om du sätter telefonen i flygplansläge efter du fått tillbaka meddelandena i telefonen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag återställt iphonen samt aktiverat flygplansläge och meddelanden är kvar men om jag av aktiverar flygplansläget så försvinner dom nog igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte alls hur systemet egentligen är uppbyggt, men förmodligen försvinner allt igen eftersom den senaste "taggen" på anteckningarna är "Delete". Prova att lägga till en punkt i alla anteckningar när du fortfarande är i flygplansläge, och aktivera sen telefonen igen så ska det förhoppningsvis gå bra. Men inga garantier! ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan väll använda iExplorer att öppna din iPhone backup och ta ut anteckningarna??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack och lov!

Alla meddelanden är återställda.

Det var ett bra tips jag fick av Con Vic Ten. Tusen tack.

 

Nu är jag skyldig dig en god middag min vän.

Har du vägarna förbi Ljungby någon gång så skicka ett mail-

till christian.cederberg@yahoo.com

Tack igen.

MVH

//Chris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack och lov!

Alla meddelanden är återställda.

Det var ett bra tips jag fick av Con Vic Ten. Tusen tack.

 

Nu är jag skyldig dig en god middag min vän.

Har du vägarna förbi Ljungby någon gång så skicka ett mail-

till christian.cederberg@yahoo.com

Tack igen.

MVH

//Chris

Fint att det löste sig :)

Haha, tack, ska jag försöka komma ihåg :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 years later...

Detta är ju en gammal tråd men igår försvann plötsligt samtliga anteckningar ur min ganska nya MacBook Air utan att jag gjorde något särskilt. Jag skulle gå in och skriva en ny anteckning och då var mappen tom, förutom 1 gammal anteckning som oförklarligt låg kvar. 

Finns det någon möjlighet att hitta det försvunna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...