Jump to content
Just nu i M3-nätverket

bootcamp +M.Lion

oniflor

Recommended Posts

Tjo..Jag har efter många våndor gått från sn.leopard till Mountain Lion. Och jag är väl kan man säga glatt överraskad att det gick så lätt att byta OS X.

Men helt smärtfritt går det ju aldrig, sån turgubbe är jag inte, jag köpte ny skrivare också, CanonMg 7150. Eftersom jag kör BootCamp på både min macbook pro och min iMac så har jag jobbat hårt den senaste veckan och lagt om på båda, jag kör win7 på båda.

När jag lade in skrivar drivrutinerna så tog jag tyvärr hem hela paketet (inklusive nåt tilläggsprogram som hette My Garden) och nog var det en trädgård då….1 och en halv gigabyte skrivartjosan.jag höll på att bli vansinnig fattade ingenting så jag tog bort allt och lade in enbart skrivar-scanner divers. Men då kommer det tråkiga, det dyker upp något med nätverk när jag botar om i bootcamp och det går segt att starta upp…Se bif bild…Kan man tro att det har något att göra med skrivaren och att det ligger kvar något från det första installations försöket? Har inte kopplat in skrivaren på bacbooken än och där är det inga problem…Kan jag få bort skräpet eller måste jag dras med det om jag ska koppla in skrivaren trådlöst?

En ska till ..den där vänstra disken återställning ska man använda den till M.Lion partitionen vid problem?

Hoppas på svar från Telly82

post-72748-0-25434800-1392297500_thumb.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...