Jump to content
Just nu i M3-nätverket

wifog.com - helt gratis mobilabonemang

Axelman

Recommended Posts

Har inte hört om detta förr. Det är helt enkelt reklamfinansierat abonnemang med en viss mängd gratis samtal och SMS och obegränsad surf i 3G. Har någon detta?

http://wifog.com

wifog.com - helt gratis mobilabonemang

Gratis är det ju bara om din tid är värdelös. :)

Ollie Williams

Gratis är det ju bara om din tid är värdelös. :)

Håller med. Börjar bli innerligt trött på allt som kostar gratis. Vill betala pengar och få en vettig produkt man kan ställa krav på, inte få livet fyllt av reklam.

Guest Burnin Sven

Jag väntar på mitt kort så får man se om det håller vad dom lovar. Har ett liknande från joors redan och det funkar bra men där har man bara 2 gig data trafik vilket är slut på nolltid om man kollar på film. Bra grejor att ha i reserv om det skulle behövas och gratis är det som sagt. Reklam ja det gödslar dom med på internet ändå här oxå så det är ingen skillnad tycker jag i alla fall.

Jag är inte positiv till reklam så ingen behöver övertyga mig om hur dåligt det är. Men precis som allt annat så drabbas vi av det och min fråga är om någon har erfarenhet av wifog. Jag undanber mig alla diskussioner om reklam.

Det står på wifogs hemsida att man kan titta på reklamen i förväg, innan gratistiden/gratisdatat tar slut. Hur fungerar det? Hur långt i "förväg" kan man titta? Alltså kan man titta (säg) en timme och sedan tanka hem en massa GB på raken?

Då har jag beställt ett wifog. Hoppas det inte blir ofog.... :crossfingers:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...