Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Inloggad fast utloggad


KarlAstrid

Rekommendera Poster

När jag loggar ut från forumet så ser jag det klart och tydligt, men när jag senare går in på sidan, är jag inloggad, fast jag inte loggat in. Varför då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

När jag loggar ut från forumet så ser jag det klart och tydligt, men när jag senare går in på sidan, är jag inloggad, fast jag inte loggat in. Varför då.

 

Jag fick en liknande rapport för några dagar sedan och har rapporterat det vidare, ska se var ärendet ligger just nu. Men det vore till stor hjälp att veta vilken webbläsare och operativsystem det gäller, och om du upplever det i flera webbläsare eller bara en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag fick en liknande rapport för några dagar sedan och har rapporterat det vidare, ska se var ärendet ligger just nu. Men det vore till stor hjälp att veta vilken webbläsare och operativsystem det gäller, och om du upplever det i flera webbläsare eller bara en.

 

Tack för svar. Jag kör på senaste Safari 7.0.1 och iMac mid 2011 med 10.9.1

Jag har inga andra inloggningsproblem när jag öppnar sidor i Safari.

Hur det är med andra webbläsare vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova att tömma cache och släng kakan för för forumet.

eller så nollställer du safari helt

 

post-113-0-75016800-1391093811.jpg

 

Inte så att du har autofyll för lösenord ang forumet?

 

post-113-0-49032000-1391094031_thumb.jpg

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra Poca, jag bockade ur Autofyll så får vi se om det blev bättre. Borde inte alla sidor/forum styras av Autofyll. När jag exempelvis loggar ut från GimpChat.com så är jag utloggad.

Om inte AutoFyll funkar då nollställer jag Safari.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Är det fortfarande problem med detta? Innan räckte det inte alltid med att tömma webbläsarcachen eller kakorna, men om allt är korrekt så ska det fungera nu. Återkom gärna till mig annars. Med vänlig hälsning,

 

.björn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Olsberg. Jag testade för att se om jag fortfarande är inloggad efter att jag loggat ut.

 

1.

Loggar jag ut och stänger Safari i dockan och går in på MacWorldforum igen så är jag fortfarande inloggad.

 

2. Loggar jag ut från sidan utan att stänga Safari så är jag utloggad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Olsberg. Det kanske fungerar. Nu har jag både nollställt Safari och raderat MacWorld.se Cookie.

 

Jag gick in i Safari-Integritetsskydd- Detaljer. Scrollade ner till MacWorld.se Cooke som jag raderade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Gott att höra. Återkom gärna om du har fortsatta problem så tittar jag på det. Gäller även om någon annan här på forumet upplever fortsatta problem. Börja med att rensa den tidigare cookien och logga in igen. :)

 

Tjing,

 

.björn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...