Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Har problem med Facebookinställningar i Ipad


Zet

Rekommendera Poster

Efter att jag bytte lösenord på mitt Facebookkonto har jag problem med inställningarna i min Ipad

Jag kommer inte längre åt applikationer där jag loggar in via FB, Facebookappen fungerar och appar kopplade till FB fungerar på iphonen men inte på Ipaden. Behöver jag rensa någon annanstans, i Itunes? I inställningar på ipaden kan jag inte komma åt FB eftersom Ipaden tycker att jag har fel lösenord eller inloggning. Måste jag återställa fabriksinställningar eller finns det något annat sätt. Vill helst inte börja om med allt anna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta bort FB kontot i Inställningar på din iPad och lägg till det igen men med rätt lösenord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat båda första hjälper inte o det andra går inte tyvärr

Jag tror också att det skulle hjälpa att ta bor facebookkontot det är väl där den gamla inställningen ligger men inget händer när jag trycker på radera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma problem, har testat allt men det fungerar inte. Att logga in via appen fungerar men ej via systemet. Får samma svar att lösenord är fel. Jag dock inte bytt lösenord eller e-mail adress. Det går ej heller att radera kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...