Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte importera alla album till iPhoto!


peppeang

Rekommendera Poster

Hej,

 

Har haft min Macbook i några månader och allt rullar på fint. Mina bilder i kamerarullen synkroniseras snabbt över till iPhoto när jag ansluter telefonen. MEN! När jag idag skulle föra över bilder från min gamla dator till min nya via iphonen fick jag problem.

 

Så här gick jag tillväga:

 

1: Synkroniserade bildmappar på min gamla dator till min iphone

2: I iphonen finns dessa mappar i "bilder" och alla mappar är egna album likt kamerarullen.

3: När jag ansluter iphonen till min nya dator så synkroniseras bara kamerarullen men inte mina nya fotoalbum.

 

Vad gör jag för fel? :(

 

MVH

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte lägga bilderna på en USB-sticka och importera dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte lägga bilderna på en USB-sticka och importera dom?

haha, är hemma hos föräldrarna och dom har ingen usb. Kan inte heller ta med datorn hem då den ska vara kvar här. Men nu ligger dom ju på iphonen och på nått sätt måste man väl kunna få in dom på datorn!?!? :huh::huh::huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, är hemma hos föräldrarna och dom har ingen usb. Kan inte heller ta med datorn hem då den ska vara kvar här. Men nu ligger dom ju på iphonen och på nått sätt måste man väl kunna få in dom på datorn!?!? :huh::huh::huh:

 

Varför jag säger att du ska använda ett USB är för att du kan bara importera från kamerarullen och inte från andra album.

Dumt ja men det är så det fungerar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Varför jag säger att du ska använda ett USB är för att du kan bara importera från kamerarullen och inte från andra album.

Dumt ja men det är så det fungerar

Jaha, de va ju skitdumt... tack för ditt svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske för sent, men prova med Dropbox om du har nät på båda datorerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...