Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med skärm


Maddie

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har problem med skärmen (?) på min MBP Retina 13" (om det är till någon hjälp), detta händer när datorn går från viloläge till att väckas eller när jag sätter i laddaren. Har även hänt att bakgrundsbilden helt plötsligt ändrats i samband med detta, men byts tillbaka så fort datorn blir "normal" igen. Har någon annan haft eller har samma problem, vad var problemet och vad gjorde ni åt det?

För de som undrar så ska jag lämna in datorn om det inte är någonting jag kan lösa själv. Jag är inte särskilt kunnig inom datorer (i alla fall mac) så därför vänder jag mig hit.

 

post-73955-0-11363200-1390050610_thumb.jpg

post-73955-0-77849400-1390050648_thumb.jpg

 

Sorry för att de är vridna åt fel håll, är som sagt inte särskilt kunnig inom sånt här.

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det där ser inte riktigt ut,bara att lämna in,skulle kunna vara logigkortet (moderkortet) som är trasigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det där ser inte riktigt ut,bara att lämna in,skulle kunna vara logigkortet (moderkortet) som är trasigt

Okej det är så pass. Får helt enkelt lämna in den i veckan. Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej det är så pass. Får helt enkelt lämna in den i veckan. Tack!

hoppas du har garanti kvar,ett nytt logikkort kostar nästan lika mycket som datorn ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hoppas du har garanti kvar,ett nytt logikkort kostar nästan lika mycket som datorn ;-)

Har garantin kvar så det ska nog vara lugnt! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...