Langenberg Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Jag och min bror har båda fått iPhone 5s nu vid jul och vi har likadana abonnemang men ändå får jag inte 4G när han får det och han sitter precis brevid mig. Vi har samma inställningar och jag har 4G aktiverat så jag fattar verkligen inte vad problemet är, nån som kan hjälpa mig? tack på förhand. Langenberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stereotypen Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Vad säger kundtjänst hos din operatör? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langenberg Posted December 27, 2013 Author Share Posted December 27, 2013 Vad säger kundtjänst hos din operatör? har inte kollat där än pga att varje gång jag har varit i kontakt med Telenor har det varit en jävla massa krångel, så jag tänkte kolla här om det fanns någon enkel fix. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan N Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Dum fråga men du har det aktiverat både i telefonen och hos Telenor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.