Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Musen hänger efter väldigt mkt i AirPlay-dubblering


PatrikPatrik

Rekommendera Poster

Hej!

 

Musen hänger efter väldigt mkt i AirPlay-dubblering. Går det att göra något åt? Är det bara seg lina eller är det något annat?

 

Jag kör magic mouse och batteriet är fullt. Har provat ändra hastigheten i systeminställningar > mus men det hjälper inget.

 

När jag kör tex svtplay så laggar det väldigt mycket så det verkar ju inte bara vara musen.. Dock är det det som gör AirPlay-dubblering helt obrukbart just nu. Det går ju inte att göra något alls om inte musen fungerar. (fick igång AirPlay-dubblering igår så har inte hunnit testa så mkt:

https://forum.macworld.se/topic/163839-macbook-pro-2011-senare-men-aendaa-fungerar-inte-airplay-dubblering/ )

 

Tänkte sitta med logic på tven och då tänkte jag att apple-tv kan göra det trådlöst. Men då kanske hdmi-kabel är det enda som fungerar bra? Eller tror ni jag kan snabba upp det? Enda anledningen är egentligen att slippa så mycket sladdar som möjligt och få det så smidigt som möjligt.

 

tacksam för svar och hjälp. =)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan lägga till att tv4play och svtplay via iphonen till tven går hur bra som helst. Dessutom bra bild. =) Så det verkar ju inte vara linan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...