Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ändrat utseende eller inställning?


KMN

Rekommendera Poster

Tidigare hade jag en ”genväg” till Mitt innehåll uppe på sidan. Numera är den borta.

Är det en förändring som är gjord på forumet, eller är det jag som – ofrivilligt – ändrat någon inställning?

post-13709-0-34684200-1387629891_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm... Ja, även länken till forumreglerna låg väl där med. :fundersam: Den finns i o f s längst ner till höger med.

 

"Mitt innehåll" finns aven i användarmenyn:

 

post-64246-0-95517200-1387631658.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag kunde ta mig dit. Men det var lite enklare med länken…

Fast då är det ändrat här då? Och inte bara hos mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag kunde ta mig dit. Men det var lite enklare med länken

Fast då är det ändrat här då? Och inte bara hos mig.

Ja, det verkar så... De kanske har "bantat" menyn? Tycker också de var bra att ha där.

Man får väl se vad Joel säger sen. Om det är en avsiktlig ändring, eller vad det kan vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Joel Westerholm

Tidigare hade jag en ”genväg” till Mitt innehåll uppe på sidan. Numera är den borta.

Är det en förändring som är gjord på forumet, eller är det jag som – ofrivilligt – ändrat någon inställning?

 

Märkligt. Vi har inte gjort några förändringar där så alla alternativ ska finnas kvar. Jag ska kolla på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag saknar en länk att ta sig från forumet direkt till Mac Worlds sida. Finns den så, snälla, visa mig på den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag saknar en länk att ta sig från forumet direkt till Mac Worlds sida. Finns den så, snälla, visa mig på den.

DEn fanns där bredvid "Mitt innehåll". Har för mig det stod "Nyheter", men den gick till MacWorlds startsida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...