Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Z77MX-QUO-AOS nytt moderkort för alla OS


Gäst Burnin Sven

Rekommendera Poster

Ollie Williams

Coolt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du installera Mac OS på den? Eller måste du ha en färdiginstallerad disk gjord på en Mac?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Gäst Burnin Sven

Den funkar fint fortfarande och det enda strulet är att jag får ta ur och sätta i usb grunkan för bluetooth för att väcka datorn. Men å andra sidan så kostade den hundra spänn på nettonnet så det förklarar nog det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den funkar fint fortfarande och det enda strulet är att jag får ta ur och sätta i usb grunkan för bluetooth för att väcka datorn. Men å andra sidan så kostade den hundra spänn på nettonnet så det förklarar nog det.

Aah... till mus och tangentbord? Det kan ju vara lite störande, men är det inte värre så. :ThumbsUp:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Burnin Sven

Yes så med vanliga usb tangentbord och mus funkar det hundra. Det enda man åker på dvs om man inte har ett "ofboard" ljudkort är att köra ljudpatchen vid varje uppdatering av oset.

 

Kanske bäst att tillägga än så länge haha.

 

Det verkar också som att företaget misslyckats med att göra kickstarter folket nöjda så om det fortfarande är säkert att köpa moderkortet låter jag vara osagt. Många på kickstarter klagar på att dom aldrig får sina kort eller hela system, dom är också förbannade på oss som fått köpa via quo computers weshop. Dom tycker givetvis med rätta att det är konstigt att det säljs parallelt där när dom som då rimligtvis borde fått företräde inte fått sina grejor ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst Burnin Sven

Laddade hem senaste Cinebench och testade

 

resultat med 3770k processorns inbygda grafik

 

cpu 672 cb

open gl 16.69 fps

 

med ga gtx 660 2 gig

 

cpu675 cb

open gl 69.79 fps

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...