Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ladda ner senaste iTunes 11.1


Frupralin

Rekommendera Poster

Hej alla snillen,

 

Jag har nu ägnat timtal åt att försöka få iTunes 11.1 att fungera. Jag är totalt lost. Vill göra ett byte från min gamla iPhone 4 till en iPhone 5s, då får jag till svar att jag måste installera iTunes 11.1 eller senare. Okej, jag gör't. Kollar noga så jag hämtar hem för Mac. Datorn laddar ner, programmet (en liten skitruta) börjar "kontrollera volymer" och en långsmal spalt börjar fyllas på ... och sen ändras texten till "avslutar" och så försvinner allt! Hittar det inte i Finder. Startar jag iTunes så är den gamla versionen där. Sammanbrottet är nära. Samma fenomen då jag laddar hem på en pc. Tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför uppdaterar du inte genom programuppdateraren i -menyn?

 

EDIT:

Du skriver inte vad för version av OS X du har. Första Air levererades faktiskt med OS X 10.5 vilket inte stöds av senaste iTunes.

http://www.apple.com/se/itunes/download/

Tack för snabba svar! Underbart!

 

Varför? Ptjaaa.... kanske för att jag är nybörjare... *stön*.. Ska testa programuppdatering, kände inte till den (heller)! Om inte det hjälper, provar jag säker start.

 

Har Mac OS X 10.7.5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla är vi nybörjare någon gång.

 

Välkommen till forumet och var inte rädd för att ställa frågor och jag hoppas att du både får hjälp och kan hjälpa andra. Alla har vi våra styrkor och svagheter :kramis:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tusen tack för era svar! :D Nu funkar det! Det räckte med en programuppdatering, så då fick jag lära mig det också. Nästa gång ska jag minnas att jag kan prova säker omstart också :) Och tack för välkomnandet!

 

Nu har jag en ny fråga, men jag antar att jag bör starta en ny tråd om det. Jag gör't!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...