Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kontakter försvann från 4S. Hur göra?


Cezzy

Rekommendera Poster

Hej!

 

 

Börjar bli aningen less på iOS7'n som jag tror är problemet på min iphones seghet. Den håller på hakar upp sig stup i kvarten, och vissa appar stängs ner när jag vill göra saker - t.ex. ladda upp ett kort på instagram eller spelar ett spel. Detta kan jag väl ändå leva med.

 

Men nu, alldeles nyss, så märkte jag att alla mina kontakter har försvunnit!! Varför?? Har även hunnit lägga märke till att grejer från 2013 på Anteckningar är borta. Jag har försökt återställa via itunes (bara kontakter, dokument osv står det) men den säger att jag inte har tillräckligt med utrymme, ändå har jag 6 GB ledigt.

 

Tänkte sedan att jag skulle kunna återställa manuellt via iphonen till en tidigare tidpunkt, men jag hittar inte vägen till återställning nu på iOS7. Vet någon vart jag hittar den, och är det en bra idé?

 

 

/ Frustrerad Cezzy, som inte är bekväm med itunes-skills'en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I o m iOS7 så synkas kontakter, notes m fl endast via iCloud. Så om du inte har iCloud så kanske den tycker att det inte finns ngt att synka s a s.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns massor av olika verktyg för att plocka ut kontakter, bilder, anteckningar osv från en iTunes-säkerhetskopia. Kika på iBackup Viewer. Smidigt program, gratis (tror jag) och finns till både mac och PC.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...