Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Nån som köpt iPhone 5C...

JMScanner

Recommended Posts

...det finns massa trådar om iPhone 5S o folks åsikter om den.

Men ingen nämner nått om 5C

Nån som köpte den? Åsikt om den nu när den funnits ute ett tag o hunnit bli varmkörd?

Allmänt nyfiken bara

Det finns ju inte så jättemycket att säga om den eftersom det är en iPhone5 fast i plast bara. Möjligen hur just plasten känns att hålla i och reptålighet men annars så är där ju inget nytt med den. iPhone 5C lockade inte mig ett dugg att köpa eftersom den redan har funnits i en snyggare version (iPhone5) i 1 år nu.

Det var nått liknande det svaret jag räknade med. Det är ingen skillnad..

Förutom plasten. Men hur har den tagits emot. Är det kvalité på den? saknar man en vanlig 5:a?

tack för svaret förresten

jag köpte en vit 5c för att jag tyckte den var snygg!,den har uppdaterad FaceTime-kamera samt LTE då till skillnad från gamla 5:an.Jag är supernöjd med min iaf!

Jag har en vanlig 5:a nu

Men en röd, ny fin 5C lockar

Färgen på 5C lockar mer än Touch-ID på 5S

Tack för svaret förresten

tycker inte heller touch-id lockade speciellt mkt,därav valde jag en 5c istället ,5s ser ju ut som den gamla 5:an bortsett från den guldfärgade som ser gräslig ut enligt mig

iPhoneReservdelar.se

Den klarar ju LTE (4G) exempelvis. Det gör inte femman (i Sverige).

5an har vist LTE med t.ex. tele2 :)

5an har vist LTE med t.ex. tele2 :)

Jo, jag vet. ;) Men jag anser inte att det är tillräckligt för att säga att den klarar LTE i Sverige när bara en minoritet kan använda sig av tjänsten. Men i sak har du rätt.

iPhoneReservdelar.se

Jo, jag vet. ;) Men jag anser inte att det är tillräckligt för att säga att den klarar LTE i Sverige när bara en minoritet kan använda sig av tjänsten. Men i sak har du rätt.

Telia är nog också på G på samma band där så 5an får nog LTE där med, men ni har också självklart rätt, 5s och 5c stödjer flera band som gör den mer attraktiv som 4g mobil

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...