Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Skärmen på iPhone 5S är pixlig


kiwi

Rekommendera Poster

Fick min fina iPhone 5S idag. 32 GB, "rymdgrå".

 

Fungerade perfekt att registrera både tummen och pekfingret på högerhanden för att låsa upp den. Tar nog ett tag dock att vänja sig av med att svepa för att öppna...

 

Tyvärr får jag lämna tillbaka den. :(

 

Skärmen är trasig. Inte mycket, men tillräckligt för att den måste i retur. Skärmen är... pixlig. Det ser ut som om ett raster med vertikala linjer ligger över skärmen. Mycket irriterande när man väl börjat se det.

 

Andra som har haft liknande problem? Med denna modell eller med tidigare modeller?

 

 

 

/ Kiwi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick också min 5S idag. Min skärm är inte pixlig men däremot så "knakar" det i den när man trycker i det övre vänstra hörnet. Det är som de missat att limma där och glaset inte sitter till 100 % så blir nog till att åka till Täby i veckan, hoppas att de har några utbytesenheter på lager bara eller ja nya telefoner helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min fina iPhone 5S idag. 32 GB, "rymdgrå".

 

Fungerade perfekt att registrera både tummen och pekfingret på högerhanden för att låsa upp den. Tar nog ett tag dock att vänja sig av med att svepa för att öppna...

 

Tyvärr får jag lämna tillbaka den. :(

 

Skärmen är trasig. Inte mycket, men tillräckligt för att den måste i retur. Skärmen är... pixlig. Det ser ut som om ett raster med vertikala linjer ligger över skärmen. Mycket irriterande när man väl börjat se det.

 

Andra som har haft liknande problem? Med denna modell eller med tidigare modeller?

 

 

 

/ Kiwi

Dum fråga men har du tagit bort skyddsplasten? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dum fråga men har du tagit bort skyddsplasten? ;)

 

Ja, det har jag. Men visst, det ser ut som om någon form av plast ligger ovanpå och orsakar fenomenet.

 

Telia har klassat den som DOA, så jag får en ny av dem. Men det lär ta tid innan den kommer.

 

 

/ Kiwi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...