Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Beg dator, värde?


macdance

Rekommendera Poster

Många här på forumet har kanske erfarenhet av PC datorer, eller inte? Jag har personligen aldrig ägt en PC men ska nu hjälpa min bror att sälja sin dator och undrar om några kunniga på Pc datorer kan hjälpa mig värdera den?

 

Det är en bärbar ASUS X5DIJ

Bildskärmsstorlek 15.6" Processor Intel Mobile Core 2 Duo T7500, 2.20GHz Minne 3GB DDR2, 800MHz Hårddisk 250 GB Grafikkort Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family Anslutningar 4xUSB 2.0, VGA, RJ45 Ljudkort Audio 5.1, 1 hörlursingång, 1 mikrofoningång Trådlöst nätverk Ja Nätverk LAN 10/100/1000

 

En dag slutade skärmen att fungera, vet ej om datorn har fått virus eller om skärmen helt enkelt slutat fungera? Datorn saknar även F1 tangent, annars komplett med laddare.

Vad kan denna vara värd?

 

post-19476-0-17291000-1382963044_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det ens nåt värde i den? Känns som återvinningen borde ta hand om den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo tydligen 400 kr är den en som kan tänka sig ge för den :-) Men jag ville höra mig för innan jag släpper den om det var någon som visste något vad den kan vara värd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo tydligen 400 kr är den en som kan tänka sig ge för den :-) Men jag ville höra mig för innan jag släpper den om det var någon som visste något vad den kan vara värd.

 

Skynda dig innan denne person ångrar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...