big peter Posted October 28, 2013 Share Posted October 28, 2013 vad kostar det att ringa Adobe? 08-7523300 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjorven Posted October 28, 2013 Share Posted October 28, 2013 det beror på vart du ringer ifrån. ring telia o fråga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted October 28, 2013 Share Posted October 28, 2013 Menar du samtalstaxan eller om de tar betalt för att ge dig hjälp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
big peter Posted October 28, 2013 Author Share Posted October 28, 2013 Menar du samtalstaxan eller om de tar betalt för att ge dig hjälp? Om de tar betalt för att ge mig support? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiwi Posted October 28, 2013 Share Posted October 28, 2013 Om de tar betalt för att ge mig support? Har Du bett om hjälp här i forumet först? Gratis att försöka. / Kiwi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted October 28, 2013 Share Posted October 28, 2013 Om de tar betalt för att ge mig support? Det kostar nog inget att fråga om de tar betalt eller ej. Jag antar att support ingår på det ena eller andra sättet om du är kund. Har Du bett om hjälp här i forumet först? Gratis att försöka. / Kiwi Det instämmer jag i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.