Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vi som beställt iPhone 5S hos halebop


eskhult

Rekommendera Poster

Råkade bli en dubbelpost....

 

Hur som helst, är det någon mer än mig som beställt 5S vis halebop? Har ni fått något leveransdstum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde en 32GB Guld kl 01.30.

 

Status: Under behandling. Köplats 71.

 

Det konstiga är att de inte kan svara på några frågor om hur många telefoner de fick in. Min fru lyckades med konststycket att få igenom sin beställning 00.15, men dör är också ärendet under behandling. Köplats 4. Känns som om de inte fick in några 32 GB guld....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick igenom min beställning kl 01.15 den 25 oktober. Jag beställde en iPhone 5s silver 32GB. Klockan 13.00 igår fick jag ett email från Halebop om att de har skickat min telefon.

 

Så jag hoppas på leverans måndag, men mest troligt på tisdag då :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde iofs från Telia men det är väl i princip samma sak.

 

Fick min 64 GB Space Grey idag men inte fått mitt sim-kort, någon som vet om dessa skickas ut med posten (alltså de kommer inte i lådan med telefonen?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde iofs från Telia men det är väl i princip samma sak.

 

Fick min 64 GB Space Grey idag men inte fått mitt sim-kort, någon som vet om dessa skickas ut med posten (alltså de kommer inte i lådan med telefonen?)

Vilken tid beställde du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken tid beställde du?

 

Mitt bekräftelsemail kom 00:41 men jag försökte säkert i 20 minuter innan alltid fungerade :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Mitt bekräftelsemail kom 00:41 men jag försökte säkert i 20 minuter innan alltid fungerade :)

Kan tipsa samtliga om att gå in på halebop.se/orderstatus istället för länken i mailet. Där fick man lite mer info och i mitt fall ett glatt besked :) köplats 1 och beräknad leverans 4/11 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge kan en som har nr 700 i kön på 16gb Guld få vänta? Står telia och halebopkunder i samma kö kanske. Beställd söndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var min tydligen överlämnad till posten. Så med tanke på postens klanderfria service borde jag ha den om en vecka :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju undra hur många enheter dom får in och om alla operatörer skickar telefoner från samma lager. Har för mig att det är ett företeg som sköter leveransen åt alla. Det som är störigt är att dom på chattsupporten inte kan säga varken 1-2 veckor eller 1-2 månader ang leveransen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slänger in säkerhetskopian i min 5S nu. Dock blir jag lite irriterad när ingen av mina telefoner funkar i dagsläget då simkortet är avvaktiverat i min gamla och det nya inte går att aktivera.

 

Det första man ser på halebops supportsida är "Just nu är det fördröjningar med SIM-korts aktiveringar. Avvakta och starta om telefonen med jämna mellanrum."

 

skit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slänger in säkerhetskopian i min 5S nu. Dock blir jag lite irriterad när ingen av mina telefoner funkar i dagsläget då simkortet är avvaktiverat i min gamla och det nya inte går att aktivera.

 

Det första man ser på halebops supportsida är "Just nu är det fördröjningar med SIM-korts aktiveringar. Avvakta och starta om telefonen med jämna mellanrum."

 

skit...

Riktigt illa! Ilandsproblem men sånt ska bara fungera då många har mobilen som enda tele. Verkar som flera operatörer har liknande problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar utan fungerande simkort. Enligt Halebops support skall det tydligen vara igång någon gång i natt. Som tur är har man en jobbtele ifall något akut skulle dyka upp...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar jag ledsna. Beställde 5S 32 GB på natten den 25:e och fortfarande ingen lur.

 

Fått flera datum då den borde levereras av halebop, men dessa bara skjuts upp hela tiden... Supporten säger bara att "vi kan inte se hur många telefoner vi får in men det kommer leveranser löpande..." Uppenbarligen inte guldfärgade...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar jag ledsna. Beställde 5S 32 GB på natten den 25:e och fortfarande ingen lur.

 

Fått flera datum då den borde levereras av halebop, men dessa bara skjuts upp hela tiden... Supporten säger bara att "vi kan inte se hur många telefoner vi får in men det kommer leveranser löpande..." Uppenbarligen inte guldfärgade...

Samma här. har väll gåt från plats 700 till 400 på snart två veckor men senaste veckan har inte hänt nått. Som jag förstår det är det brist på just den färgen och inte för alla ska ha den utan för att apple inte tillverkar lika många som vit/svart. Typiskt när det gäller det företaget med väntetider=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min fru har plats 4 och haft det sen natten den 25:e. Halebop, eller Apple, har alltså inte lyckats få ut en enda guldlur 32GB...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu fick jag ett sms om att telefonen är lämnad till posten. Den som väntar på nåt gott...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde iPhone 5S 64GB Space grey i onsdags (6/11) och kunde hämta ut den idag! Tror att den färgen och minnesmängden är minst populär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Det verkar vara segt med att få 5s guld från Halebop nu. Jag klättrade endast 10 platser i kön förra veckan. Hur är det för er andra som väntat? Kan de ärligt bara fått in 10st 32GB guld på en vecka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...