Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Konstig "ange lösenkod" -ruta


Kattiss

Rekommendera Poster

Har uppdaterat min iPhone 5 med iOS 7 och fått världens konstigaste "ange lösenkod" -skärm. Har en iPhone 5 också på jobbet och i den mobilen har jag en normal skärm och har aldrig sett en sån skärm innan på nån. Eftersom knapparna är så små så skriver lösenordet fel hela tiden och det är bara en tidsfråga innan jag låser mobilen. Har haft det nu ett tag och försökt att bli van men blir irriterad varje gång jag ska slå in koden så nu vill jag gärna ha en sån där normal kod-skärm. Är det nån som skulle kunna hjälpa mig?

 

Se bifogade bilder, hjälper nog att förstå vad jag menar :)

 

Tusen tack på förhand!

post-73756-0-23826600-1382563116_thumb.png

post-73756-0-12873100-1382563199_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det den översta bilden du menar?

 

för isåfall så tror jag du har lyckats ställa in Avancerat lösenord.

 

gå in på inställningar -> Allmänt -> Lösenkodlås. gå vidare och Aktivera Enkel Lösenkod, så borde det ordna sig.

 

Det är det enda jag kan tänka mig som har hänt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det den översta bilden du menar?

 

för isåfall så tror jag du har lyckats ställa in Avancerat lösenord.

 

gå in på inställningar -> Allmänt -> Lösenkodlås. gå vidare och Aktivera Enkel Lösenkod, så borde det ordna sig.

 

Det är det enda jag kan tänka mig som har hänt.

 

Ja precis, det är den översta bilden jag menar!

 

Tack för svaret! Gick in på Inställningar och Lösenkodlås men det visade sig att jag kan inte Stänga av lösenkod (det alternativet är grått) och inte heller kan jag aktivera Enkel lösenkod då det alternativet är också grått. Det här märkte jag först nu för har alltid haft en kod. Var märkligt, varför kan inte dom aktiveras?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...