Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Politiktråden


Joel Westerholm

Rekommendera Poster

Joel Westerholm

Politiktråden ligger från och med nu i en dold underavdelning på forumet. Det behövs ingen initieringsrit för att få tillgång till den, jag har lagt till något dussin av de användare som jag på rak arm vet brukar diskutera där. Tråden ligger i en ny underkategori till Papperskorgen, ser du den så vet du att du har tillgång annars har du inte det.

 

Jag har säkert glömt någon, vill du ha tillgång är det bara att skicka mig ett pm så löser jag det så fort jag hinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och där blev politiktråden helt ointressant att ta del av eller delta i. Vad tråden behöver (om den öht ska finnas på detta forum) är mer luft, inte mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och där blev politiktråden helt ointressant att ta del av eller delta i. Vad tråden behöver (om den öht ska finnas på detta forum) är mer luft, inte mindre.

det håller jag med om, nu kommer det väl att bli en liten klubb som internt kommer att förgöra varandra.

Att någon utomstående gör ett intressant inspel i något blir det inte tal om.

 

Det blir istället ungefär så här:

 

 

Ten little Injuns standin' in a line,

One toddled home and then there were nine;

Nine little Injuns swingin' on a gate,

One tumbled off and then there were eight.

One little, two little, three little, four little, five little Injun boys,

Six little, seven little, eight little, nine little, ten little Injun boys.

Eight little Injuns gayest under heav'n.

One went to sleep and then there were seven;

Seven little Injuns cuttin' up their tricks,

One broke his neck and then there were six.

Six little Injuns all alive,

One kicked the bucket and then there were five;

Five little Injuns on a cellar door,

One tumbled in and then there were four.

Four little Injuns up on a spree,

One got fuddled and then there were three;

Three little Injuns out on a canoe,

One tumbled overboard and then there were two.

Two little Injuns foolin' with a gun,

One shot t'other and then there was one;

One little Injun livin' all alone, He got married and then there were none.

 

 

Men det kanske är fler än 10 som är utvisade? :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte medlemmarna som sitter i utvisningsbåset, det är tråden.

jo, det förstås....... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sätter mig på läktaren till att börja med..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Politiktråden ligger från och med nu i en dold underavdelning på forumet. Det behövs ingen initieringsrit för att få tillgång till den, jag har lagt till något dussin av de användare som jag på rak arm vet brukar diskutera där. Tråden ligger i en ny underkategori till Papperskorgen, ser du den så vet du att du har tillgång annars har du inte det.

 

Jag har säkert glömt någon, vill du ha tillgång är det bara att skicka mig ett pm så löser jag det så fort jag hinner.

hur ska de som inte har tillgång till Ptråden veta att den finns och att man kan få tillgång till den?

 

Nu ligger det med under Nya ämnen, men det står ju inte på så har nya ämnen fyllts på och därmed försvinner infon om att tråden finns? Hur ska tråden få in fler än de som nu har tillgång till den?

Det blir verkligen som jag skrev om; 10 små..... osv

 

Den borde stå med synlig för alla under Papperskorgen. Nu kommer den att falla i glömska inom kort, kanske är meningen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och bara för att man inte alltid orkar diskutera betyder ju inte att man inte läser.

Jag förstår att man vill försöka nåt annat än tidigare men det blev ju ganska tråkigt; jag har ju tex tydligen inte tjatat tillräckligt i den för att komma med. Jag skriver bara ibland men läser för det mesta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är bra att initiativ tas för att gå diskussionsvilliga läsare till mötes men ändå ha ett någorlunda städat "yttre". Man kan kanske "skvallra" till nya medlemmar om att politik-tråden finns så kan ju dessa kontakta Joel för att få möjlighet att delta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Politiktråden ligger från och med nu i en dold underavdelning på forumet. Det behövs ingen initieringsrit för att få tillgång till den, jag har lagt till något dussin av de användare som jag på rak arm vet brukar diskutera där. Tråden ligger i en ny underkategori till Papperskorgen, ser du den så vet du att du har tillgång annars har du inte det.

 

Jag har säkert glömt någon, vill du ha tillgång är det bara att skicka mig ett pm så löser jag det så fort jag hinner.

och var finns den tråden? hittade den inte i "papperskorgen"?

Läs Joels inledande inlägg ovan så ska svaret uppenbaras för dig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs Joels inledande inlägg ovan så ska svaret uppenbaras för dig. :)

insåg att allt som handlar om åsikter stängs... rätt skrämmande som ny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

insåg att allt som handlar om åsikter stängs... rätt skrämmande som ny.

Har du inte helt missuppfattat allt nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

insåg att allt som handlar om åsikter stängs... rätt skrämmande som ny.

 

Hur kommer du fram till den slutsatsen? Det är en enda tråd vi talar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

Och bara för att man inte alltid orkar diskutera betyder ju inte att man inte läser.

Jag förstår att man vill försöka nåt annat än tidigare men det blev ju ganska tråkigt; jag har ju tex tydligen inte tjatat tillräckligt i den för att komma med. Jag skriver bara ibland men läser för det mesta.

Du får tillgång om du vill, bara att säga till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...