Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Albumet "mobilbilder", kan jag få bort det?


Lovisan

Rekommendera Poster

Hej där!

 

Sist fick jag ju så bra hjälp så jag försöker igen med mitt nya problem. Jag har googlat runt lite men inte lyckats hitta något svar på det här.

 

Jag brottas med dålig plats på telefonen. Gick på att köpa en med för litet lagringsutrymme, vilket jag nu svär över. Jag har tagit bort alla onödiga appar, har i princip ingen musik men behöver fortfarande banta för att inte regelbundet behöva ta bort bilder för att kunna ta en ny.

En sak jag funderat lite över på den senaste tiden albumet "Mobilbilder" som jag har som "bonus" bland mina album i telefonen. I det ligger bilder från främst min första iPhone, men också ett gäng stora videos osv. Dessa bilder finns inte kvar i min "Kamerarulle" då jag tagit bort dem (de finns redan i dropbox men är så gamla att jag inte behöver ha dem på telefonen jämt), vilket borde antyda att de faktiskt tar plats på telefonen, då de gamla bilderna går att titta på och videorna går att spela upp. Då det ändå rör sig om 1200 bilder (och många rätt långa videos) så känns det som om de borde ta plats, som jag önskar att de inte tog.

 

Är det någon som vet hur jag får bort mappen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneReservdelar.se

Du får synca bort den.

Dvs att du ansluter till itunes och bockar bort sync av denna mapp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får synca bort den.

Dvs att du ansluter till itunes och bockar bort sync av denna mapp.

 

Om den redan inte är ibockad? Då bockar jag i den, synkar, stänger av och synkar igen eller? Eller är jag körd om jag inte har kvar den datorn som det gjordes på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...