Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Superåterställa iphonen?! AKUT HJÄLP


denisehemphala

Rekommendera Poster

denisehemphala

Okej, börjar bli galen nu.

För över 4 månader sen blev min mail hackad och jag hade vid det tillfället ett apple id på den mailen. lyckades återställa mailen å kan nu använda den igen. men valde ändå att göra en ny mail av flera olika skäl, samtidigt skapade jag även ett nytt apple id kopplad till den nya mailen.
det har funkat fint med bytet tills igår då mina kontakter plötsligt försvann från mobilen???
lyckades klura ut att det hade med icloud att göra så gick in på inställningar för att komma åt icloud men då kommer det fram att jag ska skriva lösenordet till det gamla apple id:et!? OCH JAG HAR INTE DEN BLEKASTE ANING OM VAD LÖSENORDET ÄR!! testat allt. testar iforgot men inget mail för att återställa lösenord kommer? testat trycka på radera konto men då vill den att jag ska stänga av "hitta min iphone" för att det ska gå och för att stänga av det måste jag skriva lösen?!
har testat koppla mobilen till datorn och återställa men då vill den återigen att jag ska ange lösenord och stänga av "hitta min iphone".
ursäkta ilskan MEN WHAT THE FUCK?!

vilket jävla bugg? finns det något hemligt knep som gör att man supermegaåterställer mobilen utan några som helst frågor eller ifrågasättningar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har ios7 är det kört. Det är en ny funktion som innebär att du inte längre kan stjäla en Iphone med aktiverat hitta min iohone och sedan återställa den. Det går inte längre. Så har dj inte lösenordet kanske Apple store är ett alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...