Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fotbollstråden ⚽️


kallestropp
 Share

Rekommendera Poster

Haha! Tottenham kommer inte klara gruppspelet i år heller... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SUPERBRAGDEN: Östersund klar för Europa League | Allsvenskan | Expressen

 

Det är eg helt fantastikt - lilla Östersund, som nyligen spelade i division 2, är klara för EL. :yeahbaby: Hoppas de går långt. :crossfingers:

 

Lottning Fredag

Ja, riktigt kul med Östersund! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, riktigt kul med Östersund! :)

Med lite tur lottas de mot Arsenal. Då får du möjlighet att se dem live här i Sverige. Antar att du inte vill missa det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med lite tur lottas de mot Arsenal. Då får du möjlighet att se dem live här i Sverige. Antar att du inte vill missa det. :)

Precis min tanke. :) Men, jag tror det blir galet svårt att få tag på biljetter. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grupperna i Europa League - 2017/18

A
Villarreal, Maccabi Tel Aviv, Astana, Slavia Prag

B
Dynamo Kiev, Young Boys, Patrizan, Skenderbeu

C
Braga, Ludogorets, Hoffenheim, Istanbul Basaksehir

D
Milan, Austria Wien, Rijeka, AEK Aten

E
Lyon, Everton, Atalanta, Apollon

F
FC Köpenhamn, Lokomotiv Moskva, Sheriff, Zlin

G
Viktoria Plzen, Steaua Bucarest, Beer-Sheva, Lugano

H
Arsenal, Bate Borisov, Köln, Crvena Zvezda

I
Salzburg, Marseille, Vitoria, Konyaspor

J
Bilbao, Hertha Berlin, Zorya, Östersund

K
Lazio, Nice, Zulte, Vitesse

L
Zenit, Real Sociedad, Rosenborg, Vardar


Klart: Här är Östersunds grupp i Europa League | Allsvenskan | Expressen

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist att de inte hamnade i samma grupp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det var synd.

 

E-gruppen ser tuffast ut. Lyon, Everton och Atalanta i samma.

Håller med. På pappret är Arsenal och Milan favoriter, tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I skrivande stund: Liverpool - Arsenal: 1-0. Blir inte ens arg, så länge Wenger är kvar blir det inga större titlar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I skrivande stund: Liverpool - Arsenal: 1-0. Blir inte ens arg, så länge Wenger är kvar blir det inga större titlar.

2-0, halvtid (en match spelas 90min ;)). De hinner nog komma ikapp. Är ju bortamatch med.

 

Är väl svårt att sia om ev titlar, efter bara 3 omgångar?

Och ni har ju redan tagit en i år. :yeahbaby:»»»

 

Upp med hakan nu - inte deppa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är Wenger, han spelar Monreal som är vänsterback som mittback, han spelar Ox som är mittfältare som wingback, han spelar Bellerin som är högerback som vänsterback. Han spelar Xhaka från start som slå bort fler passningar än en blid fotbollsspelare, han spelar Welbeck från start när han har Lacazette och Giroud friska. Helt sinnessjukt... <_<

Redigerad av sevensleeper
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Taget, får vi Sterling (eller Sané men helst Aguero) så är det bara att släppa Alexis.

 

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/manchester-city-make-sensational-offer-11073844

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som att Arsenal gör en rejäl utrensning de sista dagarna på transferfönstret. Rykten gällande: Alexis till City där Gunners får Sterling plus pengar emellan, Özil till Dortmund, Oxlade Chamberlain till Chelsea, Gibbs till WBA och Mustafi till Inter. Jag säger gör på samtliga, bara vi tar in en mittback som Van Dijk, en riktigt grym def mitt Jean Seri från Nice, Lemar från Monaco. Då är jag nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som att Arsenal gör en rejäl utrensning de sista dagarna på transferfönstret. Rykten gällande: Alexis till City där Gunners får Sterling plus pengar emellan, Özil till Dortmund, Oxlade Chamberlain till Chelsea, Gibbs till WBA och Mustafi till Inter. Jag säger gör på samtliga, bara vi tar in en mittback som Van Dijk, en riktigt grym def mitt Jean Seri från Nice, Lemar från Monaco. Då är jag nöjd.

Ja, det lär nog behövas ett varv med sleven i grytan. Hoppas det blir bra.

 

Så igår att Mou ville att transferfönstret skulle stänga tidigare. Tror det är ett rätt vettigt förslag. Blir väldigt mycket hala-och-dra in i det sista. Och med ligan som startar innnan det stängs är det ju som upplagt för kaos.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det lär nog behövas ett varv med sleven i grytan. Hoppas det blir bra.

Ja, det behövs verkligen. :(

 

 

Så igår att Mou ville att transferfönstret skulle stänga tidigare. Tror det är ett rätt vettigt förslag. Blir väldigt mycket hala-och-dra in i det sista. Och med ligan som startar innnan det stängs är det ju som upplagt för kaos.

Ja, det borde öppna dagen efter sista matchen och stänga dagen innan första matchen. Men, det är ju också ett januarifönster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med Chris:

 

4,5 miljoner tittare missar VM-kvalmatchen mot Vitryssland | Landslaget | Expressen

 

Såna evenemang skall gå i kanaler som kan ses av alla. :yeahbaby:

Absolut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och Alex Oxlade-Chamberlain är klar för Liverpool. »»»

 

Inte bekräftat av varken Liverpool eller Arsenal, men det är ju 99% klart. Det är också bra, för han vill uppenbart inte vara kvar i klubben.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte bekräftat av varken Liverpool eller Arsenal, men det är ju 99% klart. Det är också bra, för han vill uppenbart inte vara kvar i klubben.

Det är ju Deadline day idag, så det lär nog hända en hel del. :)

 

Såg just den här, med brasklappen att man nog skall ta det med 2 skopor salt. ^_^

 

Sanchez till Utd? »»»

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja hur ska vi överleva utan fotboll i några dagar. :hihihi:

 

Jag är ändå övertygad om att det kommer att kommas överens. Tittarnas mentala hälsa står över allt annat.

Några dagar? Jag blir utan helt. :shifty: Har ingen Kanal 5 i min TV. Och det var det Chris menade där... Såna sportevenemang skall gå i kanaler som alla kan se - och inte nödvändigtvis SVT, eftersom han jobbar där. Så det blir: SVT1/2/24, TV4, TV6. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...