Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fotbollstråden ⚽️


kallestropp
 Share

Rekommendera Poster

Ah! hockeyframtiden ser inte ljus ut dock, Linköping och HV väntar...

 

Sen är det Rikard utan ck:P

 

Haade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heja Ljungskile!

Ljungskile fortfarande över kvalstrecket! Många som skulle behöva lära försvarsspel av dem!

Kan väl inte påstå att Ljungskile SK är laget i mitt hjärta men det är verkligt kul när ett litet samhälle på några tusen invånare med ett nära nog amatörgäng kan hänga kvar i högsta divisionen. Ännu roligare att publiken ibland är dubbelt så många som invånarna. Tanken svindlar 2 miljoner på Råsunda 1,5 miljoner på Ullevi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gööööööttt mos! United tog 3 poäng mot Bolton hemma i helgen. Kan hålla med om att det var en billig straff Ronaldo fick men med den pressen United hade i 80 minuter så var det inte orättvist att United vann. Rooneys mål var ju en delikatess.

 

Fortfarande fruktansvärt imponerad av Liverpool, kanske har Benitez äntligen fattat att man tjänar på att behålla sin startelva i mer än 2 matcher för att skapa kontinuitet och således göra bra ifrån sig i ligaspel. 2-0 i ett Merseyside Derby mot Everton som dock har gått ganska bra det senaste. Jag börjar bli rädd...

 

Chelsea tog sina 3 poäng som vanligt, dock mot ett bottenlag...

 

Arsenal börjar tappa poäng som jag förväntat mig, jag vet inte vad de har för problem i sin trupp. Men moralen i det laget kan inte vara bra. De kan spela briljant fotboll i ett par veckor och sen dyka som en blåval efter ett tag. De skulle aldrig sålt av Hleb och Flamini.

 

Tottenham och Newcastle går fortsatt dåligt, jag vet inte vad de nissarna håller på med. :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag:

 

DIF - Norrköping

start 20.30

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DIF pressar på ... ser ut att bli vinst här

vilket det inte blev 1-1 tyvärr :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu omgång idag två av mina favoritlag spelar:

Man kan inte ha två favoritlag, iaf inte i samma serie. Inte i samma land heller... :chockadskeptisk::borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan inte ha två favoritlag, iaf inte i samma serie. Inte i samma land heller... :chockadskeptisk::borstatanderna:

När det går dåligt för Stockholm så måste jag ha ett reservlag så inte sportintresset dör ut helt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det går dåligt för Stockholm så måste jag ha ett reservlag så inte sportintresset dör ut helt ^_^

Jo, det skulle man ju iofs behöva just nu. Men det är bara att vänta på nästa säsong! :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det går dåligt för Stockholm så måste jag ha ett reservlag så inte sportintresset dör ut helt ^_^

Jaha så vem håller du på nu då? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det skulle man ju iofs behöva just nu. Men det är bara att vänta på nästa säsong! :crossfingers:

jag har nog väntat i minst 5 år nu ....

när var det Sören Åkerby och Zoran lämnade guldlaget DIF :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha så vem håller du på nu då? ^_^

Det är inte Helsingborg i alla fall :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Norrköping åker ner till superettan nästa år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...