Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fotbollstråden ⚽️


kallestropp
 Share

Rekommendera Poster

Turkiet är varken 2a eller 3a på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Alix säger:

Slakt.

Håller med. Det var som om vissa spelare i det turkiska laget stångade sig blodiga på sina landsmän som verkade vara paralyserade av italienarnas spel.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter kanske kategoriskt och lite elakt, men är det nån som gjort forskning på förhållandet mellan sång- och spelförmågan hos fotbollsspelare? Hörde nyss, före den heliga reklamen, hur spelarna i matchen Wales - Schweiz sjöng sina respektive hymner. En del sjöng hellre än bra, medan andra var något så när tonsäkra. Jag har länge funderat på detta. Många av mina favoritspelare har haft riktigt dåliga sångröster. Vi talar Carl Bildt-nivå här...

Redigerad av snowreeler
Stavfel
  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

29 minuter sedan, snowreeler säger:

Låter kanske kategoriskt och lite elakt, men är det nån som gjort forskning på förhållandet mellan sång- och spelförmågan hos fotbollsspelare? Hörde nyss, före den heliga reklamen, hur spelarna i matchen Wales - Schweiz sjöng sina respektive hymner. En del sjöng hellre än bra, medan andra var något så när tonsäkra. Jag har länge funderat på detta. Många av mina favoritspelare har haft riktigt dåliga sångröster. Vi talar Carl Bildt-nivå här...

Har inte tänkt på det. Gjorde inte Nacka Skoglund skivor?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Alix säger:

Har inte tänkt på det. Gjorde inte Nacka Skoglund skivor?

Kanske han gjorde. Vet inget om honom, mer än att han drack mycket och var en duktig fotbollsspelare långt innan jag föddes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, snowreeler säger:

Kanske han gjorde. Vet inget om honom, mer än att han drack mycket och var en duktig fotbollsspelare långt innan jag föddes.

Jo, det gjorde han, kollade det. Men du menar kanske nu aktiva fotbollsspelare? Jag vet inte. Men jag antar att sång inte är deras största talang.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den blir intressant

båda lagen är tillräckligt bra att gå vidare från gruppspelet 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ett bra B-lag tydligen de leder sin VM kval grupp

 

Skärmavbild 2021-06-12 kl. 20.34.59.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kroatien obegripligt passiva i slutminutrarna. :stjarnsmall: (England leder vann med 1–0).

Redigerad av Alix
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

🇺🇦 skall väl vara en munsbit för  🇳🇱 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...