Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Var tog mina köpta låtar vägen?


matber

Rekommendera Poster

Häromdagen köpte jag Winnerbäcks nya skiva på iTunes store från min iPhone. Jag lyssnade igenom skivan (helt okej sådär...). Idag tänkte jag lyssna på skivan från iTunes i masen. Men låtarna hade inte skyfflats över, så jag kopplade in iPhonen via sladd... krävdes nya uppdateringen av iTunes 11.1 för att koppla ihop telefonen, så det gjorde jag.

 

Men när jag sen kopplade in telefonen och skulle överföra den inköpta musiken så funkade inte det. Istället har hela skivan försvunnit från telefonen. I iTunes listan visas utropstecken framför låtarna, och jag hittar dem inte vare sig i iTunes eller i min iPhone.

 

Har min skiva bara raderats? Och jag kan inte hämta hem den igen ju, eftersom Apple Sverige inte har kommit dit än?

 

Finns det någon räddning, eller måste jag köpa skivan igen, och betala?

 

 

 

post-633-0-63831000-1379771688_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdatering...

 

Nu finns plötsligt inte låtarna kvar alls, ens med utropstecken framför... Helt borta!

iTunes store medger dock att jag köpt låtarna... men det finns väl ingen möjlighet att hämta dem därifrån igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, det går inte att hämta låtarna: "Alla inköp har hämtats". Eller menar du att jag ska köpa låtarna igen? Det tycks ju inte ens gå och göra det när man väl har gjort det en gång... finns ingen köp-knapp i iTunes store att klicka på ens!

post-633-0-43535200-1379788439_thumb.png

post-633-0-57926400-1379788460_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

julle_ironrose

Har liknande problem. Efter uppdatering till iOS 7 finns inte köpt material kvar. Får samma svar som du när jag vill ladda ner dem igen. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan bara ladda ner köpt musik en gång

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, problemet löst. Jag mailade den amerikanska iTunes supporten, och efter några timmar kom ett mycket vänligt brev tillbaks med meddelandet att de borttappade låtarna nu fanns för hämtning via mitt iTunes-konto. :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...