Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hemlig(?) app i iOS 7


Lai

Rekommendera Poster

Har någon mer fått upp en app i iPhonen som man kan flytta runt på skärmen hur man vill (den är inte fast som alla andra appar)? Man kan även lägga den ovanpå en annan app om man vill det och den finns kvar även om man öppnar vilken app som helst. Appen är svart med en cirkel i mitten.


När jag gick in i appen så kunde jag sänka/höja ringsignalen, stänga av det och använda massa andra funktioner som finns i inställningarna. Det fanns även någonting som hette "shake", men fick det inte att fungera.


Jag startade om telefonen och "appen" eller vad det nu är har försvunnit, skulle ha tagit en "screenshot" om jag visste att det skulle försvinna.


Någon som vet vad det är?


Jag har sökt överallt för att se om någon mer har fått upp något liknande, men ingen verkar ha skrivit något om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är autoupdate funktionen. När en app uppdateras automatisk får den sådan ikon tills den laddats ner och installerats.

Autoupdate (automatiska hämtningar) kan du ställa in i Inställningar->iTunes och AppStore.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker snarare det låter som AssistiveTouch, som bra att ha om Hemknappen strejkar.

Ligger under Inställningar -> Allmänt -> Hjälpmedel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker snarare det låter som AssistiveTouch, som bra att ha om Hemknappen strejkar.

Ligger under Inställningar -> Allmänt -> Hjälpmedel

Det var AssistiveTouch. Du anar inte hur länge jag har letat efter vad det är, tack! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...