Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iOS7 klar att tanka ner nu


Silverfox

Rekommendera Poster

Vart tog list-läget vägen i kalendern? Omöjligt att få en överblick över kommande händelser...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det början på slutet för iPhone-eran?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anslutningsfel under uppdatering.. Tvingades återställa telefonen. Nu fast vid aktiveringen under senaste timmen. Kommer alltså inte åt innehållet.

 

Någon mer med samma problem? Överbelastning? Bör jag bli orolig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha älskar att läsa alla domedags profetior :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anslutningsfel under uppdatering.. Tvingades återställa telefonen. Nu fast vid aktiveringen under senaste timmen. Kommer alltså inte åt innehållet.

 

Någon mer med samma problem? Överbelastning? Bör jag bli orolig?

 

Exakt likadant problem, telefonen krångla sig under uppdateringen så jag fick återställa den. Återställdes till iOS 7 men går inte att aktivera den eftersom de inte når aktiveringsservern. Kasst som fan då man är beroende av sin telefon. Får hoppas att det har med överbelastning att göra och att det löser sig till imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdatering klar på två iphone 5 och 2 iPad 3 OTA. Inga problem alls, bara att det tog lite tid. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått ner det på min iPhone 4 nu. Oh, fy f-n vad det ser ut. Det har sett fult ut på bilder man sett tidigare men att det skulle vara så fruktansvärt i verkligheten. Jag tror mina ögon blöder.

Flyter det bra på en 4:a?

Är lite sugen på att uppdatera min men är lite rädd för att det ska hacka och laga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart tog list-läget vägen i kalendern? Omöjligt att få en överblick över kommande händelser...

 

Från MacWorld Facebook:

Hur känns det med iOS 7? Jag är stormförtjust, speciellt efter att jag insåg att listvyn i kalendern fanns kvar - bara ickeintuitivt dold bakom förstoringsglaset! Känns fräscht, kul, smart. Jag är väldigt förtjust i kontrollcenter och speciellt då ficklampan - den har jag använt massor i en tredjepartsapp som nu fått stryka på foten. Saknar dock möjligheten att dela upp bilder och filmer i kamerarullen … Vad säger ni? /Anna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad säger ni? /Anna[/size][/font][/color]

Tycker det är som med kärringen som klippte grisen - mycket skrik för lite ull.

 

Bäst är sorteringen av bilder och control center.

 

Ikonerna och färgsättningen känns dock mer Microsoft än Apple. Typsnittet är för tunt för små skärmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...