Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iOS7 klar att tanka ner nu


Silverfox

Rekommendera Poster

Elva minuter på min iPad är det kvar och TRE timmar på min iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aldrig i livet! Så länge det bara är möjligt så ska jag försöka hålla mig ifrån det.... :ThumbsDown:

 

otroligt irriterad när jag öppnade iCloudkalendern i morse och fann att det var totalt ändrat, fruktansvärt användarovänligt. Min kalendersida är full med flera aktiviteter varje dag, och nu ser jag knappt i vilken dag jag tittar. Man har helt tappat funktionalitets-tänket. VILL HA TILLBAKS TYDLIGA RUTSSYSTEMET, NU!

 

utseendet är sönderdesignat!

 

post-67957-0-11692600-1379524225_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är p g a de nya plastiga ikonerna, och "plast är segt". :borstatanderna::totaltgalen:

.....och fult!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apples servrar verkar så överbelastade att de inte tillåter några av mina enheter att ladda ner det. Säger att den nuvarande versionen är den senaste. Men jag stressar inte så jag väntar till imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går inte att uppdatera på någon av mina ipads. Telefonen får inte ens upp att det finns en uppdatering. Är det någon som har lyckats med hela nedladdningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min iphone 5 e snart klar likaså sambons men ipaden som Jag försökte starta uppd på nu går inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Peter Westerlund

Får "Fel inträffade" på samtliga enheter efter att den börjat försöka installera i någon minut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har lyckats att få ner det på sin ipad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NU!!! Min iPhone 5 uppdaterad! Tog ganska exakt en timme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får "Fel inträffade" på samtliga enheter efter att den börjat försöka installera i någon minut.

 

Det fick jag också, ända tills nu. Nu har iPhonen börjat ladda ner (kl 20.35).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått klart ios7 på min iphone 5 och på sambons, håller på efter flera försök att få ner de till min ipad 2 nu :) min gamla 4a den behåller Jag nog gamla ios6 på ett tag till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har laddat ner uppdateringen till min iPhone 5, men när jag ska uppdatera står det "Programuppdateringen ej tillgänglig" ..

 

Vad kan jag göra??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har laddat ner uppdateringen till min iPhone 5, men när jag ska uppdatera står det "Programuppdateringen ej tillgänglig" ..

 

Vad kan jag göra??

Jag har samma fenomen på min Ipad, troligtvis får den inte kontakt med Apple servern, bara att vänta lite antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är min iPhone uppdaterad. Det tog ca en timme och tio minuter. Jag väntar lite med iPaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått ner det på min iPhone 4 nu. Oh, fy f-n vad det ser ut. Det har sett fult ut på bilder man sett tidigare men att det skulle vara så fruktansvärt i verkligheten. Jag tror mina ögon blöder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har äntligen fått ner allt till min iPad, men sen sas det att jag måste ansluta till laddning då jag låg under 50%.

Okej, men nu konstaterar den att allt är hämtat och jag måste klicka Installera, verifiering startar och stoppar och säger att "Programuppdatering ej tillgänglig" och endast ett OK som val. Provat flera gånger men fastnar sen på det sistnämnda.

Suck!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...