Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ändra mus inställningar för logitech mus


Fridericius

Rekommendera Poster

Har en logitech mus som jag hade till windows tidigare. Har kopplat in den till min mac, och den funkar ganska bra... Dock så har jag lite knappar på musen som inte fungerar. T.ex. att när man trycker på en knapp så går man bakåt när man surfar etc... Undrar om man kan ställa in inställningar någonstans för musen? Under systeminställningar/mus så finns ju inte mycket alternativ å välja förutom scrollnings hastighet etc...

 

Så, går det att ställa in övriga knappar, hur går jag till väga isf?

 

//Fredrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har installerat drivrutiner till min mus från logitech men det hjälpte inte, dock så började knapparna att fungera när man var inne i ett program, men inte när man surfar...

 

iEricF testade installera det du skickade men när jag startar det programemt står det att den inte hittar någon logitech produkt, trots att musen är inkopplad och jag använder den...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har installerat drivrutiner till min mus från logitech men det hjälpte inte, dock så började knapparna att fungera när man var inne i ett program, men inte när man surfar...

 

iEricF testade installera det du skickade men när jag startar det programemt står det att den inte hittar någon logitech produkt, trots att musen är inkopplad och jag använder den...

Installerades det ingen kontrollpanel där du kan göra inställningar (i Systeminställningar)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...