Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Musicgirl10

Klarar iPhone 4 av iOS 7?

Rekommendera Poster

Musicgirl10

Jag har en iPhone 4, som är några år gammal, (fullt återställt efter att ha provat jailbreak 1 gång, men jag ville inte förstöra mobilen så jag tog bort det.)

Har aldrig testat iOS 7 och undrar hur bra det funkar med 4:an. Går det segt? Är det värt att uppdatera när det släpps?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
lappen71

Klarar kommer den säkert men frågan är hur bra.

Jag skulle vänta om jag vore du tills det kommer rapporter om prestandan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Raphael

iOS7 är inte släppt än utan finns endast i betaversion. Jag skulle inte tolka prestandan hos iOS7 från en beta. Betor har sällan optimal prestanda, utan de finslipas hela tiden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
KlasRisshall

Enligt Apple så krävs det iPhone 4 eller senare för att köra iOS7, men det kanske kan bli lite segt med en 4:a

Själv sitter jag på en 3GS och förutom att den är trög som bara den med iOS6 så kan den inte köra 7:an vilket ger mig ytterligare en anledning till att uppgradera maskinparken.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
raubtier76

har testat beta 1-3 ios 7 på en 4:a o det går riktigt segt,förhoppningsvis är den skarpa version bättre flyt på,annars ser jag ingen anledning till att uppgradera då den flyter på fint med ios 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ErOg

Är det någon som testad den skarpa iOS 7 på en iPhone 4 ännu och som kan rapportera hur telefonen klarar av det? Laggar det? Är det värt att uppgradera från iOS 6?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
beckasin

Min iPhone 4 klararade det utmärkt :) Många nya funktioner, nästan som en ny telefon.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
jonssonsrichard

Jag provade iOS 7 på min telefon innan den stendog. Och det var också en fyra, men under tiden som telefonen fungerade så funkade nya uppdateringen bra i mitt tycke!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Yellowman

Inga problem här, ja förutom de skitfula ikonerna då!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
johnalder

Kollegan uppgraderade sin iPhone 4 utan problem. Han upplever till och med att den blev lite rappare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...