Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Klarar iPhone 4 av iOS 7?


Musicgirl10

Rekommendera Poster

Jag har en iPhone 4, som är några år gammal, (fullt återställt efter att ha provat jailbreak 1 gång, men jag ville inte förstöra mobilen så jag tog bort det.)

Har aldrig testat iOS 7 och undrar hur bra det funkar med 4:an. Går det segt? Är det värt att uppdatera när det släpps?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klarar kommer den säkert men frågan är hur bra.

Jag skulle vänta om jag vore du tills det kommer rapporter om prestandan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iOS7 är inte släppt än utan finns endast i betaversion. Jag skulle inte tolka prestandan hos iOS7 från en beta. Betor har sällan optimal prestanda, utan de finslipas hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt Apple så krävs det iPhone 4 eller senare för att köra iOS7, men det kanske kan bli lite segt med en 4:a

Själv sitter jag på en 3GS och förutom att den är trög som bara den med iOS6 så kan den inte köra 7:an vilket ger mig ytterligare en anledning till att uppgradera maskinparken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har testat beta 1-3 ios 7 på en 4:a o det går riktigt segt,förhoppningsvis är den skarpa version bättre flyt på,annars ser jag ingen anledning till att uppgradera då den flyter på fint med ios 6

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Är det någon som testad den skarpa iOS 7 på en iPhone 4 ännu och som kan rapportera hur telefonen klarar av det? Laggar det? Är det värt att uppgradera från iOS 6?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jonssonsrichard

Jag provade iOS 7 på min telefon innan den stendog. Och det var också en fyra, men under tiden som telefonen fungerade så funkade nya uppdateringen bra i mitt tycke!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollegan uppgraderade sin iPhone 4 utan problem. Han upplever till och med att den blev lite rappare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...