Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iCal ändrar färger på mina kalendrar!?


Nex83

Rekommendera Poster

Hej på er! Nu har det mest märkliga börjat hända med mitt iCal och jag hoppas någon av er har lösningen där ute! Satt och skulle lägga in lite arbetspass i min jobbkalender, har en fin grön färg för just jobbkalendern men när jag lagt in mitt arbetspass så ser jag hur iCal plötsligt har ändrat min gröna färg (som jag haft i flera år) till lila. Skumt, dessutom används lila för andra kalendrar så jag vill inte ha det så! Efter att ha kollat lite ser jag dessutom att iCal inte ändrat alla mina arbetspass till lila, några är fortfarande gröna men det finns ingen logik i detta. Och nu till det ännu mer sjuka, när jag klickar runt i kalendern så kan iCal plötsligt få för sig att ändra tillbaka till grön färg, på en del av passen... Om jag manuellt byter till grön så går iCal med på detta men efter ett tag så smyger den ut färgen lila igen på slumpvis utvalda pass...

Min fina orangea färg på hemkalendern bytte färg till blå, samma sak där, ibland blå ibland orange, oregelbunden och utan förvarning för byte av färg...

Vad händer, någon som vet och hur får man bort det?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...