Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Har jag Fusion Drive?


Padchi

Rekommendera Poster

ok fattar.men det som jag tycker är irriterande är att du fått massa jobb med att ringa och kolla och gå tillbaka med den bara för att dom sålt helt fel dator. men nån annan kanske har avbetalning? jag skulle hellre testa elgiganten än macoteket i såna fall

 

Som SirKnasen säger så säljer bara Elgiganten och de andra kedjorna enbart standardmodellerna, iaf senast jag kollade.

 

Gå till banken och ta ett medlemslån om du är med i facket. Det kan vara billigare.

 

Det har jag aldrig tänkt på! Får kolla vad mitt fack har att erbjuda. Såg att det kanske lanseras en ny iMac nu efter den 10 september. Kanske borde vänta med att beställa en tills efter det eller är trovärdigheten på det låg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Det är rätt kort tid till den 10 september, och ska du pyssla med att söka medlemslån så kan det ju vara värt att vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla svar. Datorn är nu inlämnad och utan er hjälp hade jag suttit här och trott att jag betalade för något som jag inte hade, ett stort tack!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:ThumbsUp:

 

Jag måste säga att jag är förvånad över hur amatörmässigt Macoteket har bjudit ut den här produkten.

 

Det är jag med. Innan jag beställde datorn så påpekade jag även att det redan var fel i beskrivningen då de hade skrivit att det var "det bästa grafikkortet" vilket det inte var utan standard som finns i den modellen. Man tycker ju någonstans att när de ändå ändrade det så borde de kunna gå igenom och se att det var fel i beskrivningen.

 

Hoppas innerligt att det inte är fel som har köpt denna i hopp om att det är en Fusion Drive då det är svårt att verkligen se om man har det eller inte. En icke "nödig" kund hade säkert inte ens kollat upp detta då datorn gick relativt snabbt ändå, vilket alla nya datorer iof gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är rätt kort tid till den 10 september, och ska du pyssla med att söka medlemslån så kan det ju vara värt att vänta.

I regel får man ett medlemslån direkt om man har jobb och är med i facket och det inte föreligger något problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...