Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nån som har erfarenhet av HPs skrivare Envy 120-e?


Crister

Rekommendera Poster

Det är dags att köpa ny skrivare. Min gamla HP Photosmart 3210 AI har börjat krångla och jag tror det skulle kosta mer att reparera n att köpa nytt.

 

Jag har tittat runt lite efter en blickstråleskrivare som skulle funka bra med mac och vårt trådlösa nätverk, och den som verkar bäst är HPs Envy 120, men den ser lite bräcklig ut. Så frågan är - finns det någon här som vet hur den fungerar efter ett tag?

 

Crister

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Ser att trådstarten skedde för nästan ett år sen men svarar ändå. Jag köpte nyligen just en HP Envy 120, såg den på Apples hemsida och att den stöder Airprint. Tänkte att det är säkert ett bra köp men ironiskt nog så hittar inte Ipaden skrivaren. Fungerar annars bra att skriva ut trådlöst från laptop (windows 7) men f*n inte med Apples egna prylar (iPhone 5s och en ny iPad iOS7). Köpte skrivaren främst för Airprint-funktionen ju!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att trådstarten skedde för nästan ett år sen men svarar ändå. Jag köpte nyligen just en HP Envy 120, såg den på Apples hemsida och att den stöder Airprint. Tänkte att det är säkert ett bra köp men ironiskt nog så hittar inte Ipaden skrivaren. Fungerar annars bra att skriva ut trådlöst från laptop (windows 7) men f*n inte med Apples egna prylar (iPhone 5s och en ny iPad iOS7). Köpte skrivaren främst för Airprint-funktionen ju!

Har du anslutit skrivaren ad-hoc till datorn? Anslut den till din router i stället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är ansluten till routern. Är ganska många som har problem med detta, vissa menar att det beror på iOS 7 för det har fungerat i tidigare versioner. Har provat det mesta, startat om paddan, raderat nätverksinställningarna i paddan, startat om både router och skrivare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...