Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iOS 7 beta


iMattias

Rekommendera Poster

Jag skrev tidigare att spotify buggarna var borta, det berodde på att jag läste det. Nu jag själv testat och Spotify-buggarna är inte borta, i alla fall för mig. Funkar det för någon att sänka och höja ljudet i spotify i beta 4?

 

Inte borta, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 184
  • Created
  • Senaste svar

 

Hm, konstigt. Jag tycker tvärtom, allt flyter på lite bättre med med iPhone 4...

Batteritiden verka vara mycket bättre. 78% använd sen 5:10 i morse ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Batteritiden verka vara mycket bättre. 78% använd sen 5:10 i morse

 

Ända tills någon kommer med andra påståenden om att den är usel :)

Det är alltid någon som förväntar sig att batteriet ska prestera som Barsebäck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Batteritiden verka vara mycket bättre. 78% använd sen 5:10 i morse

 

Japp, det är mycket bättre.

 

 

Ända tills någon kommer med andra påståenden om att den är usel :)

Det är alltid någon som förväntar sig att batteriet ska prestera som Barsebäck.

 

Exakt, alltid ska folk gnälla på något. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min klocka hoppar lite upp och ner på låsskärmen. Både på iPhonen och iPaden! Någon mer som har det så?

hade det så på beta 2 och 3 men inte nu på beta 4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast det låter lite lustigt att jag ska strunta i att säkerhetskopiera... Borde jag inte kunna göra en säkerhetskopia genom iTunes (innan jag uppdaterar till iOS 7) som sparas på datorn som jag kan använda mig av om jag vill gå tillbaka till iOS 6?

 

Sen undrar jag också hur jag ska få in mina inställningar i telefonen när jag väl har uppdaterat till iOS 7. För vid installation ska jag välja "Ställ in som ny iPhone" och då går jag väl förbi valet att återskapa från en kopia?

 

 

Fast det låter lite lustigt att jag ska strunta i att säkerhetskopiera... Borde jag inte kunna göra en säkerhetskopia genom iTunes (innan jag uppdaterar till iOS 7) som sparas på datorn som jag kan använda mig av om jag vill gå tillbaka till iOS 6?

 

Sen undrar jag också hur jag ska få in mina inställningar i telefonen när jag väl har uppdaterat till iOS 7. För vid installation ska jag välja "Ställ in som ny iPhone" och då går jag väl förbi valet att återskapa från en kopia?

säkerhetskopia ios 6 är inte kompatibel med ios 7 o vise versa... så om du säkerhetskopierar ios 7 kan du inte använda den kopian till ios 6 sedan.. har redan råkat ut för det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som har iOS 7 och tidigare hade en fungerande push via exchange fungerar fortfarande push eller använder ni nu manuell hämtning. ? Gäller gmail.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beta 5 känns helt magiskt bra. ALLA buggar är borta, mobilen går skitsmidigt och det känns redan nu nästintill som den är klar för lansering.

Ser oerhört mycket fram emot vad som kommer ändras då det är rätt många veckor kvar tills den riktiga lanseringen. Känns som att telefonen redan nu är betydligt snabbare än när den kördes med iOS6.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser oerhört mycket fram emot vad som kommer ändras då det är rätt många veckor kvar tills den riktiga lanseringen.

När är den riktiga lanseringen då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En funktion som jag har saknat på min iPad som jag älskar med min MacBook Pro är den att man kan "swipa" när man surfar, dvs dra några fingrar till höger eller vänster för att gå fram eller tillbaka i Safari. Detta var en oerhört stor nyhet när jag såg att man kommer kunna med gör det. Men när jag går fram och tillbaka min iPhone 5 med iOS 7 beta 5 så tar man ändra utifrån kanten och drar in mot skärmen för att gå fram eller tillbaka.

 

MEN är det någon som vet om man kommer kunna swipa smidigare på iPad i iOS 7? Jag skulle gärna vilja ha samma smidiga lösning som när man går mellan olika appar eller för att gå till hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

G-Mail kraschar oavbrutet på min iPad mini.

Har så gjort sedan beta 1. Har ej testat att ominstallera.

Funkar G-mail för er andra?

 

Det var så enkelt som att installera om.

Problemet löst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som har problem att uppdatera appar på beta5? Min vill inte uppdatera utan fastnar när jag har skrivit in mitt lösenord på AppStore och står bara som "väntar". Har slagit av automatisk uppdatering och provat att starta om telefonen och kört en hard reset. Har även provat att logga ut från Apple-of och logga in igen men det vill inte. Apparna som vill uppdateras är Instagram, LiveScore Addicts och Sleep-talk och ingen fungerar att uppdatera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hände mig också men efter några omstarter försvann det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att jag har startat om den många gånger och det har inte hjälpt men får se om det fungerar så småningom. Det funkade att uppdatera för några dagar sedan men nu vill den inte uppdatera. Knepigt!

 

Edit : Nu fungerar det inte att ladda ner appar heller! Riktigt knepigt detta även om jag är fullt medveten om att det är en beta men eftersom ingen annan verkar ha samma problem så är det riktigt störande när betan i övrigt fungerar riktigt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En oerhört irriterande bugg kom fram i Beta 6 för mig. Det är att det inte längre går att söka i min iPhone 5. Dock så funkar det i brorsans iPhone 4. Någon med samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på att mitt iTunes store funka inte på beta 6 för mig. Släcks ner direkt. Har startat om med båda knapparna men det hjälpet inte!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hejsan.

Jag har en kort fråga..

Om man har iOS 7 senaste Betan, går det då att uppdatera direkt till official iOs 7 när det kommer ut, eller måste man först nergradera till iOS 6?

Jag har skaffat iOS 7 betan på olagligt sätt, om det gör nån skillnad.

Tack i förhand.
Airees.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan.

 

Jag har en kort fråga..

 

Om man har iOS 7 senaste Betan, går det då att uppdatera direkt till official iOs 7 när det kommer ut, eller måste man först nergradera till iOS 6?

 

Jag har skaffat iOS 7 betan på olagligt sätt, om det gör nån skillnad.

 

Tack i förhand.

Airees.

 

Korsposta inte,du har redan fått svar i den andra tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...