Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iOS 7 beta


iMattias

Rekommendera Poster

Dom kontakter jag har skickat till har funkat!

 

Har dock inte sms:at alla i min adressbok som har igrejor

Jag får Tupp-juck snart.... :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 184
  • Created
  • Senaste svar

Någon mer än jag som har upplevt lite problem med installation och uppdatering av appar? När den installerade mina appar från iCloud-kopian så gick alla bra utom en som vägrade att installerad efter att den hade hämtats. Nu har jag instagram där den skulle uppdatera automatiskt men ingenting händer, den börjar inte att hämta appen ens. Med appen som hämtades innan så löste det sig när man installerade genom iTunes på macen så får se om det går denna gång också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har 50+ slots. PMa mej om det är intressant.

Du har PM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har lite problem efter uppdateringen till 7a , många av mina appar står i vänteläge att bli inladdade igen efter en återställning från icloud kopia. men det händer inget med dem nu, de bara står och väntar, ingen av dem laddas in. jag kan inte eller ta bort dem, eller ta bort dem via itunes.

 

nån som har nån idé?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det snackas en rackarns massa om att udid´s blacklistas och att betan stängs ner dagar innan nästa beta kommer och så vidare och ifall man då inte kör registrerat udid eller developer registrering låser hela telefonen.

Finns det någon som vet hur det ligger till med detta? Jag antar väl att DFU läge och restore till 6,1,4 löser dessa eventuella bekymmer och att man senare när skarp iOS 7 kommer ändå kan köra in den i så fall eller ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det snackas en rackarns massa om att udid´s blacklistas och att betan stängs ner dagar innan nästa beta kommer och så vidare och ifall man då inte kör registrerat udid eller developer registrering låser hela telefonen.

Finns det någon som vet hur det ligger till med detta? Jag antar väl att DFU läge och restore till 6,1,4 löser dessa eventuella bekymmer och att man senare när skarp iOS 7 kommer ändå kan köra in den i så fall eller ?

 

Låter lite väl att Apple skulle blacklista alla UDIDs för utvecklare. Om så är fallet så äre antagligen Bara DFU > downgrade till 6.1.4 > regga igen > nya betan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lösningen på iMessage-problemet:

 

Avaktivera iMessage.

Starta om telefonen.

Aktivera iMessage igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Låter lite väl att Apple skulle blacklista alla UDIDs för utvecklare. Om så är fallet så äre antagligen Bara DFU > downgrade till 6.1.4 > regga igen > nya betan.

 

Okej tack för svaret. Kändes spontant som det var rätt mycket luft i påståendena. Det vore ju lite väl mycket energi att lägga ut för deras del för nåt som ändå "bara är beta". Men men får väl se helt enkelt. iOS 7 rullar på nu iaf har bara märkt en app som inte fungerar helt och det är Goodplayer den vill inte ladda ner saker till telefonen längre då kraschar appen men det är ju en bagatell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har Navigon och provat i betan? För mig så kraschar den bara. Provat att ta bort den och installerat på nytt, men samma ska händer. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ChristianViking

Någon annan som har upplevt om man byter t.ex. SMS signalen så spelas ljudet som man hade innan, inte det nya valet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ChristianViking

Och när man skriver in sitt lösenord fort att "siffrorna inte skrivs in".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En BETA är ju alltid en BETA dvs en icke färdigtestad och buggfixad version.

 

:utskallning::stjarnsmall::totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag körde shift-klick och uppdatera i itunes, valde iOS 7 ipsw filen. Telefonen uppgraderades och allt fanns kvar i telefonen, bilder, appar, inställningar.

Gillar inte nya interfacet, alldeles för vitt och skarpheten från iOS 6 saknar jag med att tydligt se var knapparna är. Nya tangentbordet är för ljust tycker jag.

Användarvänligheten gick ner tycker jag. Synd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda jag märkt är att telefon appen kraschar när man ska leta upp en kontakt och att den är lite segare, har iPhone 5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En BETA är ju alltid en BETA dvs en icke färdigtestad och buggfixad version.

 

:utskallning::stjarnsmall::totaltgalen:

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som uppfattade när dom skulle släppa iPad betan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som uppfattade när dom skulle släppa iPad betan?

Kommer om några veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fel tråd...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min iPhone 5 Slukar batteri!!! Vet inte vad det är som gör att batteriet bara räcker halva dagen!!! Innan körde jag på 6.2 jailbrake och då kunde batteriet vara upp till 2 dagar......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min iPhone 5 Slukar batteri!!! Vet inte vad det är som gör att batteriet bara räcker halva dagen!!! Innan körde jag på 6.2 jailbrake och då kunde batteriet vara upp till 2 dagar......

Du har inte funderar på att du använder en BETA!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min gjorde samma sak. Men en återställning fixade till det. P.S Problem ingår i Beta bös. D.S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det slukade batteri här också. Det höll bara i några timmar utan att man körde någon speciell app och med "strömsnåla" inställningar. Jag gick tillbaka till iOS 6.1.4 sålänge och får avvakta de kommande versionerna av betan och se vad folk säger om batteritiderna där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inte funderar på att du använder en BETA!?

Jo det är jag medveten om ?

Men trodde inte den skulle vara så dålig!!!

Men det var mer för info jag postade ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min gjorde samma sak. Men en återställning fixade till det. P.S Problem ingår i Beta bös. D.S

Hej

Du menar jag ska pröva göra en återställning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Du menar jag ska pröva göra en återställning?

Japp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...