Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

pandanzz

Rekommendera Poster

Har problem med min iphone 4s 16g.

Spotify tar upp 10.3 g av minnet, ska det ta upp så mycket?

Hade en annan mobil förut som hade 8g minne och där funkade det hur bra som helst med nedladdade låtar och hög kvalite. Nu måste jag ha dålig kvalite och hälften så mycket låtar som på den förra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har problem med min iphone 4s 16g.

Spotify tar upp 10.3 g av minnet, ska det ta upp så mycket?

Hade en annan mobil förut som hade 8g minne och där funkade det hur bra som helst med nedladdade låtar och hög kvalite. Nu måste jag ha dålig kvalite och hälften så mycket låtar som på den förra.

Säker på att du inte synkat för "offline" spelning ?

 

Jag är lite osäker på hur mycket det fyller när man använder denna funktion, säkert lika mycket som en fullvärdig fil !?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säker på att du inte synkat för "offline" spelning ?

 

Jag är lite osäker på hur mycket det fyller när man använder denna funktion, säkert lika mycket som en fullvärdig fil !?

Jag har laddat ner låtarna i offline läge men som sagt det funkade med dubbelt så mycket låtar på min andra mobil och den hade 8g minne. Jag har en kompis som oxå har laddat ner låtar i offline läge men som inte alls tar lika mycket minne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har laddat ner låtarna i offline läge men som sagt det funkade med dubbelt så mycket låtar på min andra mobil och den hade 8g minne. Jag har en kompis som oxå har laddat ner låtar i offline läge men som inte alls tar lika mycket minne.

 

Ok då har jag tyvärr ingen lösning, prova att rensa upp och synka om från början kanske ?

 

Lycka till,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...